Володимир
Шановний Володимире Борисовиче. Звертаюсь відносно транспортної реформ, ремонт тролейбусів, gps, електроний квиток це правильно, але навіщо пускати на дороги в вигляді експресів старі автобуси (setra на 29 маршуті). які навіть не орієнтовані на перевезення як громадський транспорт у місті, так само богдани, навіщо вони на експреси. Це нагадує те, що Ви вже не контролюєте ситуацію по кількості транспорту, і вертаєтесь до звичних маршуток. лише під іншою назвою, та іншим керівництвом. Дякую

В. Гройсман
Шановний Володимире! Повернення до старої системи організації пасажирських перевезень однозначно не буде. Експрес-автобуси працюють на тих маршрутах, де муніципальний транспорт не задовольняє у повній мірі потребу мешканців в перевезеннях. Однак усі ці автобуси працюють в єдиній системі перевезень, їх графік роботи моніториться, у разі виявлення порушень з боку перевізників до них вживаються жорсткі міри. Що стосується самих цих автобусів, то, дійсно, на різних напрямках працюють різні автобуси. Головна наша вимога – щоб вони були великої місткості і у нормальному технічному стані (це контролюють відповідні служби). Департамент енергетики, транспорту та зв’язку постійно працює із перевізниками, які мають такі автобуси щодо залучення їх у єдину систему перевезень. Водночас на перспективу, коли у нас з’являться фінансові можливості, ми будемо збільшувати кількість автобусів муніципального автобусного парку. Дякую.