Попереднє питання
Вікторія
Доброго вечора,пане мер ! Звертаємося до Вас з питанням гарячого водопостачання по вулиці Коцюбинського буд.78. Регулярно немає гарячої води,лише злегка тепла. У нічний час лише холодна. Заборгованості по оплаті у нас немає. Чому ми платимо за холодну воду по тарифам гарячої ?
В. Гройсман
Шановна Вікторіє, за наданою мені інформацією, виконавцем послуг з централізованого гарячого водопостачання будинку №78 по просп. Коцюбинського є КП «Вінницяміськтеплоенерго». При опрацюванні Вашого звернення, 4-го лютого працівниками цього підприємства було проведено очистку водопідігрівача від накипу, мулу та відновлено якісний підігрів води. В телефонній розмові із Вами (6-го лютого) було з’ясовано, що в даний час претензії щодо якості зазначених вище послуг у Вас відсутні. Водночас було з’ясовано, що договір між Вами та КП «Вінницяміськтеплоенерго» не укладено, акти на неналежну якість послуг не складались, тобто підстави для перерахунку відсутні. В телефонній розмові Вам роз’яснено вимоги Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005р. №630 та рекомендовано заключити договір з КП «Вінницяміськтеплоенерго», тому в подальшому дотримуйтесь цих вимог. Додатково інформую Вас, що при температурі гарячої води +40°С та нижче – оплата за підігрів води не здійснюється (за спожиту воду оплата здійснюється як за холодну). У разі, якщо Ви виявили, що температура гарячої води, що подається у квартиру +40°С та нижче, - Вам необхідно подати заявку на адресу підприємства, з яким укладено договір на надання послуг з гарячого водопостачання (тел. 67-01-19). На основі поданої заявки призначається комісія з перевірки достовірності інформації та складається акт-претензія з приводу якості надання послуг, який і буде підставою для проведення відповідних перерахунків. Дякую.