Попереднє питання
вікторія
вже на протязі 2 місяців у нашому будинку вимикається світло. при зверненнні до ЖЕКу нас завірили що все робиться, але на жаль світло як вимикалось так і вимикається. підкажіть будь-ласка що робити в даній ситуації. на даний момент світла не має і аварійка на протязі 2 годин після виклику не доїхала
В. Гройсман
Шановна Вікторіє, я доручив фахівцям департаменту житлового господарства перевірити стан електропостачання Вашого будинку та в разі необхідності вжити заходи по його покращенню. За інформацією департаменту енергетики, транспорту та зв’язку, протягом останніх 3-х місяців припинення електропостачання на зазначений будинок відбувалось двічі (03.01.2013р. та 10.01.2013р.) і мали аварійний характер (в зв’язку з пошкодженнями на мережі електропостачання 10 кВ). Ліквідація даних аварійних ситуації потребувала повного знеструмлення підстанції і, як наслідок, - житлових будинків. Інші відключення електропостачання в даному житловому будинку, які відбувались протягом зазначеного періоду, проводились працівниками житлово-експлуатаційного підприємства для можливості проведення ремонтно-профілактичних робіт на внутрішньобудинковому електророзподільному щиті. Дякую.