Попереднє питання
наталя
Доброго дня! Шановний Володимир Борисович, я звертаюсь до Вас з проханням звернути увагу на культуру поведінки кондукторів в міському транспорті. Взагалі я не маю звички скаржитись, але – це вже «крик душі». Неодноразово була свідком неввічливого ставлення кондукторів до пасажирів, та ситуація, яка сталась особисто зі мною поставила крапку моєму терпінню. 30 березня 2013 року о 15 годині я з донькою їхала маршрутом №6 тролейбуса № 310. На вимогу кондуктора(то була саме вимога, а не прохання) пред’явити проїзні документи донька показала проїзний та учнівський квиток, на що кондуктор почала рахувати печатки в учнівському квитку і однієї печатки не було(2006 рік) , оскільки в той рік ми не користувались учнівським квитком. На даний момент донька навчається в 10 класі і печатка за цей навчальний рік стоїть, але кондуктор у грубій формі почала вимагати в дитини оплату за проїзд , або залишити транспортний засіб. До цього моменту я не втручалась у «розмову» та коли почала йти у захист дитини, мені сказали : «Піди своїй дитині оформи нормальні документи, бо вона не школярка!». Якщо вона такий «зразковий кондуктор» , то чому протягом всього маршруту вона не перевірила жодного документа на право проїзду(пенсійні, студентські). На моє прохання пред’явити службове посвідчення, або назвати своє прізвище та номер тролейбусу, я отримала відповідь : « Якщо тобі треба, підеш вперед і почитаєш!».
До того ж я була свідком ще однієї неприємної ситуації з цим же кондуктором. Одного разу жінка сплачувала за проїзд мілкими копійками (1,2,5,10) на що кондуктор сказала: « Я, что тебе здесь на паперти сижу?!» і жбурнула цими грошима на підлогу. Вочевидь жінка не мала більше чим сплатити за проїзд, тому принижена вимушена була вийти з тролейбуса.
Кожен з нас має своє робоче місце і повинен ним дорожити, якщо щось не влаштовує, то потрібно міняти місце роботи. А саме головне - в будь-якій ситуації ми повинні залишатись ЛЮДЬМИ і з розумінням ставитись до оточуючих, не дивлячись на місце в суспільстві і вік. Насамперед, це жінка і мати, і я думаю, вона не потерпіла б такого відношення до своєї дитини.
Р.S.Мені, вагітній жінці, і мої дитині ця людина нанесла моральну травму, і ви, як батько і чоловік, можете мене зрозуміти. Прийміть, будь ласка, правильне рішення.
В. Гройсман
Шановна Наталіє, по зазначеному у Вашому зверненні факту адміністрацією КП «ВТТУ» проведено службове розслідування та встановлено, що 30.03.2013 року між кондуктором тролейбуса №310 маршруту №6 «Меморіал визволення – Залізничний вокзал» та пасажиром дійсно виникло непорозуміння, пов’язане з невідповідним оформленням проїзного учнівського квитка. Адміністрацією КП «ВТТУ» з кондуктором проведено додатковий інструктаж щодо необхідності неухильного дотримання своїх посадових інструкцій. Інформація про зазначений факт доведена до відома на загальних зборах кондукторів, що позапланово відбулися 04.04.2013 року. Про подальший перебіг подій Вас проінформував мій помічник. Дякую за небайдужість та бажаю Вам і Вашій родині всього найкращого.