Володимир
Доброго дня! Радує, що наше місто стає кращим, навіть, здавалося б в дрібницях: на вулицях з"явилось чимало урн для сміття, причому оформлені вони дуже оригінально і це приємно радує! Дякую за турботу! Питання щодо організації руху на перехрестях. 1. По вул. Київській в напрямку центрального автовокзалу на перехресті вулиць Київської і Червоноармійської є дві смуги для руху, прямо чи наліво (куди їде велика кількість транспорту) можна проїхати лише з лівої смуги і майже завжди, а особливо зранку, там збирається велика кількість автотранспорту, хвіст колони тягнеться майже до 2-ї лікарні, до вул. П.Морозова то запросто. Цю проблему треба вирішити, наприклад: зробити світлофорне регулювання без секції-стрілки вправо, (рух по лівій полосі прямо і ліворуч, а по правій прямо і праворуч). 2. На деяких перехрестях разом зі стрілкою, що дозволяє рух автотранспорту вмикається і зелене світло для пішоходів, які перетинають проїжджу частину через полосу, на яку дозволено повертати автотранспорту на зелену стрілку. Навіщо наражати пішоходів на небезпеку, а водіїв заставляти придивлятись, чи можна їхати спокійно, чи там для пішоходів теж зелене світло? Навіщо тоді, в цьому випадку світлофори? Таке регулювання, зокрема, на перехресті вул. Чехова і Немирівське Шосе; вул. 50-річчя Перемоги і Островського. Тут приходилось бачити, як пішоходи буквально вискакують з-під носа автомашин, а водії (можливо не місцеві) з нерозумінням дивляться на зелений сигнал, що дозволяє рух пішоходів при включеному зеленому для авто.

В. Гройсман
Шановний Вікторе, дякую за теплі слова. Значне транспортне розвантаження вулиці Київської в напрямку Центрального автовокзалу на вказаному Вами перехресті можливо здійснити лише з облаштуванням додаткової смуги руху для транспорту. Рішенням Вінницької міської ради від 26.12.2012 року №1091 затверджено «Програму з підвищення безпеки дорожнього руху та заходів, спрямованих на вдосконалення дорожніх умов на вулицях м. Вінниці на 2013 – 2017 роки». Відповідно до розділу 4 даної Програми передбачається проведення реконструкції перехрестя вулиць Київської – Чорновола – Червоноармійської, з влаштуванням додаткової смуги руху для автомобілів. У поточному році на замовлення департаменту комунального господарства та благоустрою розробляється проект реконструкції цього перехрестя. Відносно другого Вашого питання, то згідно пункту 7.29 національного стандарту України ДСТУ 4092-2002 \"Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки\" – під час роботи світлофорів треба дотримуватися такої послідовності вмикання сигналів у пішохідних світлофорах, що їх встановлюють на пішохідних переходах, де пропускання транспортних і пішохідних потоків здійснюється одночасно відповідно до Правил дорожнього руху (конфліктне регулювання) — почерговим вмиканням червоного й зеленого сигналів відповідно до робочого режиму об\'єкта. Зелена стрілка на білому фоні, яка розташована біля червоного сигналу світлофора, дозволяє рух в напрямку стрілки при будь-якому сигналі світлофора, повертаючи в напрямку стрілки, водії дають дорогу іншим учасникам дорожнього руху. Біла табличка зі стрілкою встановлюється для розвантаження транспортних потоків при інтенсивному русі на перехрестях міста. Дякую.