Валентина
Доброго дня, Володимир Борисович! Більше року у Вінниці практикуються нові рахунки за надані комунальні послуги, їх приносять на кожну адресу, їх надсилають на єлектронну скриньку - це дуже зручно, дякую за цю новинку, але виникла проблема з нарахуванням послуг, а точніше боргів за спожиту гарячу воду. Наведу приклад: у мене є лічильники обліку гарячого водопостачання, я кожного місяця споживаю різну кількість кубів гарячої води і помітила у рахунку ось яку ситуацію, у березні по лічильнику використано 5 кубів, я за них розрахувалася у повному обсязі за тарифом вказаним у рахунку, наступного місяця було використано 3 куба, але у рахунку нарахування зроблено як за 5кубів, тобто як було у попередньому місяці, я сплатила за 3 куба згідно тарифу, а уже наступного мясяця мені уже нарахували борг за 2 куба ніби-то використаної води у минулому місяці і плюс поточні 3 куба води. Виходить, що майже кожного місяця виходить заборгованість, якщо споживається менше води ніж в попоредньому місяці. Ці борги ніхто перераховувати не хоче, кажуть платіть по лічильнику і все, а я не люблю коли у мене у рахунку "висять борги", яких насправді не має. Я думаю, що з цією проблемою стикалося багато мешканців нашого міста. Навіщо взагалі у рахунку вказувати якісь вигадані цифри, якщо квартиронаймач може сам щомісяці подавати показники своїх облікових приладів. Або, нехай, контролюючі органи здійснюють облік цих пристроїв самостійно, так як роблять це енергетики фіксуючи показники лічильників з електроенергії. Дякую за відповідь.

В. Гройсман
Шановна Валентино, я доручив фахівцям відповідних департаментів спільно із представниками експлуатуючих організацій провести перевірку нарахувань за надані Вам послуги. Разом із тим, для уникнення в майбутньому подібних ситуацій, у Вас є можливість самостійно передавати показники лічильників представникам експлуатуючих організацій. Дякую.