Victor P
Шановний міський Голово! Перш за все хочу привітати Вас зі святом Трійці та побажати нашому місту єдності трьох складових: гарних ідей, планів по їх втіленню та фінансових можливостей для їх втілення. З великим сумом доводиться констатувати факт, що автомобілі захоплюють Вінницю та з кожним роком відбирають все більше простору у пішоходів та велосипедистів (один з багатьох прикладів http://real-vin.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6670:2013-06-19-16-40-23&catid=263:-25&Itemid=713). На жаль, потуги зі створення велоінфраструктури не стали системними, а носили ситуативний характер – створили велодоріжки і трішки послідкували, щоб автомобілісти на них не паркувались. На сьогодні, розмітка стерлася (на проїзді Пирогова і Хм. Шосе майже повністю), автівки на них паркуються, чим створюють незручності, а іноді й наражають на небезпеку велосипедистів. В зв'язку з цим, пропоную доповнити програму «Вінниця 2020» ще одним важливим пунктом – «Вінниця, місто для пішоходів і велосипедистів», в якому метою має бути доведення рівня пасажирських перевезень велотранспортом до 15-20% у теплу частину року, громадським – до 60-70%, максимальне звільнення центру міста від автомобілів, створення сприятливих умов для функціонування громадського транспорту та пішохідно-велосипедної інфраструктури, перетворення деяких центральних вулиць на пішохідні (хоча б частково, у вихідні та свята). Я переконаний, що нам необхідно брати приклад з Копенгагена і чим скоріше, тим краще (http://www.streetfilms.org/copenhagens-car-free-streets-and-slow-speed-zones/) Але це все на майбутнє, а от невеличкі побажання, які б могли значно покращити життя велосипедистам вже сьогодні. Насправді, для велосипедиста щастя не в розмітці. Якщо є широкий тротуар, то велосипедисти ніколи не конфліктуватимуть з пішоходами (наприклад по Хм. Шосе незважаючи на розмітку і ті й інші рухались по всьому тротуару і всім було зручно). І навіть на дорозі можна їхати по узбяччю без жодних проблем. 1. Дуже важливим є те, щоб тротуар і узбіччя не містили дорожнього пилу і відсіву, оскільки не дуже приємно, та шкідливо дихати цією суміщщю. Для прикладу, велодоріжка по вул. Хмельницьке шосе в деяких місцях більше схожа на пісочницю (місця навпроти зуп. Максимовича, Аналога, біля ТТУ, 26 школи і т.д.). Узбіччя вулиць: 40-річчя перемоги, Бевза, Ширшова, Кірова також не прибираються досить довго (мінімум 3 тижні). Вказані місця, незважаючи на звернення до «цілодобової варти», не були приведені до належного стану. 2. Стан тротуару (велодоріжки) має бути задовільним, без великих ям, провалених люків, калюж та ін. Їзда велодоріжкою по Хм. Шосе в деяких місцях нагадує їзду з перешкодами. Особливо біля Максимовича, в низині біля приватних будинків – суцільна яма. На фото наведено ще декілька проблемних ділянок. 3. Цей пункт стосується і пішоходів: в темну пору доби, тротуар (велодоріжка) має бути достатньо освітленою. По вул. Хм. Шосе проблемними є місця навпроти райради (питання може бути вирішене встановленням 3-4 ліхтарів на фасаді будівлі), навпроти торговельно-економічного університету, ТТУ, навпроти зуп. Максимовича, від лісопарку до Західного автовокзалу (питання може бути вирішено зміщенням ліхтарів, які розміщені на електроопорах вздовж дороги і направлені на тротуар приблизно на середину висоти електроопори, адже сьогодні вони освітлюють верхівки дерев від яких падає тінь на тротуар+встановленням додаткових ліхтарів). Для ілюстрації наводжу фото, які відповідають тому, що бачить людське око в темну пору доби у вказаних місцях (без жодної обробки і фотошопу). І ще два необов'язкові, але дуже бажані пункти, однак, можуть виявитись доволі вартісними. 4. Необхідно продовжити ремонт проїзду Пирогова до кінцевої «Електромережа», тоді буде зєднана велодоріжка по Пирогова через набережну озера з доріжкою по вул. Стахурського. 5. Необхідно встановити камеру спостореження за перехрестям Соборна – Першотравнева – Свердлова, оскільки це перехрестя є найбільш небезпечним для велосипедистів. Рухаючись вниз з Соборної велосипедисти набирають швидкість 50-60 км/год і дуже неприємно, коли автомобілі, у порушення правил, не надають їх перевагу. На цьому перехресті було вже дуже багато аварій з велосипедистами. Дякую.

В. Гройсман
Уважаемый Victor P, я направлю Ваше звернення на розгляд відповідним службам. Дякую.