Влад
Доброго дня Володимир Борисович! Хочу задати вам запитання про будівництва трамвайної колії Барське шоссе - Вишенька! Колія будується по технологіям костильного кріплення рельсів, це технологія початку 20 століття , і з 30 років від почали відмовилятись і зараз в цивілізованій Європі майже не застосовують, прикладаю фотографії з міст Африки, в місті Константіна ( 1 фото , місто анологічне по населенню і по ВВП на душу населення Вінниці ) будують трамвай по сучасним технологіям за меньші гроші , різниця в 2 листках геотекстилю, 20 см бетону, спеціальних бетонних шпалах, і гумової ізоляції, при цьому трамвай меже їхати значно швидше і майже безшумно, я розумію що грошей і так бракує, але африка находить і ми значить зможем, навіщо будувати криво, а потім постійно ремонтувати?? Реальна вартість 1 км по сучаним технологіям складає 8-9 млн грн ( з урахуванням 10% відкату) як тут ( фото 2) , тут ми можем побачити і правельно покладені рельси, і зливну систему і проводи звязку , для підлаштування роботи світлофорів під роботу трамвая , і відстеження його і визгачення часу прибуття його до зупинки... За 36 млн грн на зевершення будівництва з 149 млн кридиту який хоче брати Вінниця можна придбати два 5-ти секційних трамвая "Електрон" ( по 12 млн одиниця) , завершити колію по сучасним техологіям, з верхнім декоративним покриттям - штучний газон ( і гарно і стригти не потрібно ) і побудувати 1 дизайнерську зупинку з чучасним обладненням ( 1 -1,5 млн грн ), а не просто продовжити оце ( фото 3)

В. Гройсман
Шановний Влад, на жаль, наші фінансові можливості поки що не дозволяють експериментувати. У будь-якому випадку можу Вас запевнити, що роботи по будівництву трамвайної колії відповідають вимогам ціна - якість. Дякую.