Наталія
Шановний Володимир Борисович, дякую Вам за надані відповіді. У мене до Вас прохання врегулювати роботу новоутвореного ЖЕО. Я розраховуюся за комунальні послуги щомісяця, без заборгованості і маю право вимагати від даної установи належного ставлення до своєї роботи. Вчора 23.07 вимкнули воду без попередження більше ніж на пів дня. Оголошення, як кажуть люди, було по телебаченню, та маючи маленьку дитину на телевізор у мене часу немає. І здавалось би це мої проблеми, непочула- сиди без води. Та напередодні відключення мені телефонує електронний скретар ЖЕО та повідомляє необхідність сплати аж за один місяць! А не краще було б повідомити мене, к справного платника, про відключення води???! Та маю ще одне прохання: якщо в Ваших силах провести перевірку на Вінницятеплоенерго, а саме скільки градусів має бути гаряча вода. Розраховуюсь за гарячу воду, а з крана тече ледь тепла... І за що саме платимо щомісяця 100гривень за опалення, якого немає.... називається це абонплата.... за що!????? Дякую за увагу!

В. Гройсман
Шановна Наталіє! Дійсно, в зв’язку з проведенням планових ремонтно-профілактичних робіт на мережах водопроводу, з 00.00 год. 24 липня 2013 року підприємством «Вінницяоблводоканал» було припинено водопостачання центральної частини міста. Інформація про припинення водопостачання доводилась мешканцям через теле-, радіо оповіщення, а також шляхом розвішування оголошень на будинках. Що стосується електронного нагадування про наявність боргу, то, за наданою мені інформацією, електронний секретар після 20 числа місяця, наступного за звітним, нагадує мешканцям про наявність боргу за комунальні послуги за минулий місяць (тобто з 20 липня здійснюється нагадування про наявність боргу за червень). Відповідно до постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодно та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» температура гарячої води у місці водорозбору повинна бути не менше +50ºС. Для можливості встановлення та усунення причини неналежної якості гарячого водопостачання, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» необхідно знати номер Вашого житлового будинку, який на жаль не зазначено у Вашому зверненні. Враховуючи те, що за вказаним Вами номером мобільного телефону, працівники підприємства не змогли з Вами зв’язатись, - пропоную Вам для перевірки якості послуги звернутись на КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» за тел. 55-16-55, 43-73-46. У разі невідповідності температури гарячої води нормативній Вам буде зроблено перерахунок. Відносно так званої \"абонплати\" - це система оплати за спожите тепло (двоставковий тариф), що передбачає розділення розрахунків на дві складові – умовно-постійну (абонентську плату), яка сплачується щомісяця протягом року, та умовно-змінну, що сплачується щомісячно тільки протягом опалювального сезону. Іншими словами, та сума, яку раніше мешканці платили за послуги тепломережі в опалювальний сезон, – розділена на 12 місяців (свого роду – розстрочка). В той же час, з метою додаткового соціального захисту тих громадян, які мають право на субсидії в опалювальний період, нами було прийнято рішення про введення Муніципальної пільги у розмірі абонентської плати в літній період. Детальніше про те, як оформити Муніципальну пільгу, Ви можете дізнатися у підрозділах департаменту соціальної політики за місцем проживання. Дякую.