Анна
Питання стосується комунальних платежів. За утримання будинку наш дім отримує різні цифри, в залежності від кімнат в квартирі, але обгрунтованої відповдв в ЖЕК ми не отримали, чого ремонт під'їздів тягнеться у вигляді щомісячної оплати вже 10 міс, при тому що ми самі складали грощі на фарбу та деякі мілки принади для ремонту, чому не надається акт виконаних робіт і з цінами що мають пояснення, чому кожен місяць паперово подається що виконуються роботи, але їх нема, при запитанні економістів ЖЕКа, що відповідає за будинок по вулиці Ленінградська, то роботи це: ще той ремонт що почався в листопаді 2012 року, та заміна лампочок. Головне питання чому суми за утримання будинків розподіляється за площою квартир, чого за замінену лампочку всі оплачують різну ціну, і ще й таку велику, що ж тоді входить до роботи ЖЕКу? Прошу відповісти на це питання, але й ще прийняти міри, за несправедливі стягнення грощей, також стосовно опалення, невже у людей хтось питав чи згідні ми оплачувату літом лишні грощі?? Те що вони можуть крутитися надепозитах ніхто і не сумнівається, але це знущання!!! Прошу не проігнорувати моє звертання!

В. Гройсман
Шановна Анно! Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій сформовані відповідно до вимог Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 01.06.2011р. № 869. Тарифи розраховані житлово-експлуатаційними підприємствами по кожному будинку окремо з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків та прибудинкових територій. Калькуляційною одиницею є 1 кв.метр загальної площі, що перебуває у власності або наймі фізичної чи юридичної особи. Рішенням виконкому міської ради № 995 від 26.04.2012р. по будинках, які обслуговують житлово-експлуатаційні підприємства міста, встановлені тарифи (граничні) на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Вказаними рішеннями житлово-експлуатаційні підприємства міста зобов’язано вести облік фактично наданих послуг і нарахування проводити лише за фактично надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, але у межах граничного тарифу, а також передбачена система контролю за кількістю та якістю фактично виконаних робіт з боку мешканців. Житлово-експлуатаційні підприємства зобов’язані складати акт виконаних робіт по кожному окремому будинку та погоджувати його з старшим по будинку (у разі його відсутності акт погоджується не менш ніж 3-ма мешканцями будинку). Відносно оплати за опалення літом, двохставковий тариф - це система оплати за спожите тепло, що передбачає розділення розрахунків на дві складові – умовно-постійну (абонентську плату), яка сплачується щомісяця протягом року, та умовно-змінну, що сплачується щомісячно тільки на період опалювального сезону. Іншими словами, та сума, яку раніше мешканці платили за послуги тепломережі в опалювальний сезон, – тепер розділена на 12 місяців (свого роду – розстрочка). Дякую.