Олег
Шановний Володимире Борисовичу підскажіть будь-ласка скільки разів на рік і до якої кількості депутатів Вінницької міської Ради можна звернутись щодо надання ними матеріальної допомоги для лікування чи для вирішення інших соціально-побутових питань і яка максимально-можлива сума такої допомоги визначена на рік для однієї особи. Коли саме у 2014 році і з якого саме місяця вже можна буде звертатись до депутатів по допомогу ? Завчасно вдячний за відповідь !

В. Гройсман
Шановний Олег, рішенням міської ради від 27.02.2013р. №1173 затверджено «Положення про порядок надання матеріальної грошової допомоги мешканцям м. Вінниці». Відповідно до якого матеріальна грошова допомога надається членам територіальної громади міста. Як правило, матеріальна допомога заявнику або лише одному з членів його сім’ї, або лише одній особі, яка зареєстрована і фактично проживає разом із ним, надається один раз протягом календарного року. Матеріальна грошова допомога в розмірі, що не перевищує суми, яка дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень (у 2013 році – 1610,00 грн.), надається заявнику – члену територіальної громади міста Вінниці, який опинився у складних життєвих обставинах, виконавчим комітетом за пропозиціями депутатів міської ради в межах фонду, затвердженого міською радою на поточний рік. Для отримання такої допомоги, заявник подає на особистому прийомі депутату міської ради наступні документи: заяву на ім’я міського голови та депутата міської ради встановленої форми; копію паспорта (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання); копію ідентифікаційного номера. До депутата міської ради в наступному році можна звертатись після затвердження міською радою міського бюджету на 2014 рік. Дякую.