Шановний Володимир Борисович. Ситуація,з якою я звертаюся,не критична,але все ж потребує певних змін і я вважаю своїм обов"язком написати про неї для відповідної реакції. Все це стосується медичної реформи та якості обслуговування людей. Мені довелося з дитиною прийти на консультацію в Центр Матері і Дитини з певною проблемою.Я завчасно туди записалася і були прийняі вчасно та отримали дуже хорошу і таку необхідну консультацію лікаря.Але задля неї моїй дитині-інваліду було необхідно пройти кардіограму,яку роблять на 3 поверсі цього закладу.Там на дверях є розклад кого і коли приймають і для кардіогами пацієнтів поліклініки є визначений час.Ми як раз прийшли на цей час і були перші. Одразу ж за нами прийшла ще одна мама з такою дитиною та сам хлопчик і пізніше шнші люди. Але виявилося,що навіть у відведений час з самого відділеня(двері поряд) лікарі постійно носять новонародженних на ці флюрограми,яких ми мусимо пропускати навіть у той дуже невеликий час,який відведено для прийому пацієнтів поліклініки.Добре,новонародженні,їм як би без черги положено(хоча у них з відділеня є свій значно більший час,у який пацієнтів поліклініки не приймають.Але ж туди привели у цей же неурочний час ще й жінок з гінекологіі(стаціонару),а працівниці кабінету лише прямо заявили,що будуть приймати їх першими. ТО НЕВЖЕ НЕМАЄ РІВНОПРАВ"Я між пацієнтами і до людей з поліклініки можна ставитись,як до людей другого сорту???? Коли я там почала привселюдно і голосно обурюватися,прождавши першою у черзі з дитиною пів години і знаючи,що на нас ще й чакає лікар,який жде результатів кардіограми,то працівниці цього кабінету швиденько з кислими обличчями запросили нас до кабінету ще й мали нахабство попросити "благодійний внесок".Певно,за дуже якісне обслуговування....Як не соромно! Як такі люди можуть взагалі працювати у таких закладах.Ставлять з себе всевирішуючу владу....Невже не можна провести з ними бесіду на тему про толерантність та однакове ставлення або ж звільнити їх з роботи за неадекватне та вибіркове ставлення до пацієнтів або ж привчити до того розпорядку персонал і що б його виконував саме він? Набридло весь час відчувати приниження та ще й від кого? А люди й не вірять,що щось може змінитися на краще,тому терплять всі ці неподобства і не жаліються. Учора мені довелося відвідати філіал ЦПМД№ 5 також по проблемі дитини.Записатися на прийом не вийшло,бо ще задовго до нього вже на весь час роботи все було записано,хоча й мені не відмовили прийняти дитину вже після всіх. Ми прийшли ,просиділи 50 хвилин і зрозуміли,що не попадемо ще принаймні 1 годину.В коридорі сиділи і стояли люди.Одна пацієнтка розповіла,що записавшись на 18 вечора ,потрапляли на прийом лише о 20-00,інша- що вже чекає годину після свого часу запису і ще мусить чекати,так як перед нею не пройшов чоловік,який записаний на 15 хв раніше. НЕВЖЕ не можна щось зробити.Чому людей тримають по пів години і більше,якщо на прийом виділено 15 хвилин і чому тоді люди,які записалися і прийшли вчасно,мусять втрачати у чергах до лікаря свій дорогоцінний і такий немалий час? В Європі,до якої Ви весь час нас ведете,такого немає.Там черги є лише під час катастрофи і лікарі роблять все,щоб скоріше надавати допомогу,а не просиджувати у кабінетах не зважаючи на страшенні черги у коридорах і на те,що вони крадуть час інших.А так як черги у нас ще й спільні,то підхопити в них респіраторні хвороби стає значно простіше.Для кого така реформа?Ми змушені були піти,так і не дочекавшись консультації,так як вже було дуже пізно,а дитині потрібно було ще й уроки робити швидко,щоб зранку йти в іншу лікарню.І я не знаю,чи надасть допомогу вузький спеціаліст з іншої лікарні без направлення від сімейного лікаря, в якого вічні проблеми в часом та чергами...

В. Гройсман
Шановна Євгенія, я доручив фахівцям департаменту охорони здоров’я ретельно розглянути Ваші зауваження щодо роботи закладів охорони здоров’я міста та внести пропозиції щодо їх врегулювання. Дякую за сигнал.