Попереднє питання
Шановний Володимир Борисович! Вибачте,але.... мене відверто обурила Ваша відповідь Кароліні на питання № 6179. Ви пишите,шо той автобус,який їхав зі Шкільної відмінили тому,що на нього не було пасажиропотоку.А хто його вивчав,той пасажиропотік? Чи не ті часом "спеціалісти", які проживають на Вишеньці і ніколи не їздили у переповненому транспорті зі Старого міста у промрайони. Я все життя живу у цьому кварталі і завжди користуюся саме громадським транспортом.І тоді автобусом № 23 зі Шкільної на Барське їздила доволі часто.А відмінили його через те,що він дублює рух трамваю до пл.Перемоги.Але ж від неї і до він завжди їхав ПЕРЕПОВНЕННИЙ і люди,які живуть вже далі вул.Московської та Щорса в напрямку руху у місто в ньго вже просто не влазили,як зараз,не влазять все на тій же Московській ті,кому потрібно на Вишеньку без пересадки чи по проїздним на автобус № 7. Ви думаєте,чому ЗШ № 19 стала відверто ігнорована- бо до неї немає нормального транспорту! НІЗВІДКИ! І раз на 1 годину чи навіть 40 хвилин не зроблять її більш привабливою для батьків дітей,бо не навозишся.А про те,яким чином "виходять" школярі біля ЗШ № 19 вранці з автобусу №7- то Вам краще не бачити і не знати.
Мене відверто обурює таке ставлення влади до нашого кварталу та громадян,які там проживають.Бо ми єдині,хто мусить платити за підвезення до електротранспорту 2грн50 коп(а переважна більшість пасажирів виходить саме на пл.Перемоги для пересадки),або ж чекати годину автобуса,або ж іти ще 700 метрів ,щоб проїхати до електротранспорту за 1грн75 коп(а дуже багатьом і до Шкільної ще 8-10 хвилин пішки. Ми єдиний квартал,який не має безпересадкового сполучення з Вишенькою.Всім щось дали,тільки не нам.Хутори мають вже безпересадкову Вишеньку,Педучилище- також і причому- не безпільговий експрес,Будинок відпочинку- Замостянський район по всій довжині вулиці Київської,Корея-Вокзал ,як і Сабарів- через усе місто.І нікого не хвилює,що купа тих же експресів дублюють електротранспорт на БІЛЬШІЙ протяжності шляху! Не хвилює навіть,якщо деякі експреси ходять практично порожняком.Але ідея того,що хай хоч пусті,але не безкоштовні для "черні" робит їх привабливішими навіть якщо їх послугами користуються одиниці.Якщо так,то повідміняйте ті маршрути експресів,які ходять порожняком, або ж пустіть туди меншвмісні машини.
А те,що для нас жалко навіть експресу на Вишеньку,який би їздив не порожній- і так зрозуміло.І зрозуміло ще й те,що знову нам доведеться в який раз вже вкотре збирати підписи громадян кварталу,щоб отримати від влади хоч якийсь безпересадковий транспорт у центр та на Вишеньку.А той нещасний № 23 пропонувалося пустити не по ходу трамвая чи тролейбуса,щоб не було прямого дубляжу.Але хто ж нас послухає,коли є "спеціалісти".
В. Гройсман
Шановна Євгеніє! На розробку мережі пасажирського транспорту в тому чи іншому мікрорайоні впливає багато факторів. Бачу, що Ви читали мої попередні відповіді Кароліні, тому повторюватись не буду. Щодо площі Шкільної, то, наскільки мені відомо, прийнято рішення після отримання нових одиниць автобусів додати ще один муніципальний автобус на маршрут №2 і продовжити його до ДПЗ. При цьому кількість маршрутних таксі №2Б зменшуватись не буде. Дякую.