Попереднє питання
Алла
Шановний Володимире Борисовичу! Доброго Вам дня! Дуже прошу звернути увагу на ситуацію з закордонними паспортами. Вірніше, із проблемою видачі вже готового документу. Це, практично, неможливо. Адже видача готових документів по Пирогова,4 здійснюється кожного дня з 14.00 по17.00 В суботу - з 10.00 по 13.00. І здійснюється лише в одному (!) кабінеті. Звичайно, працівникам цього кабінету не позаздриш... Але простим громадянам тим паче! Більше 10-ти спроб отримати документ, який ще замовили восени не принесли успіху. Людей для отримання - десятки. Постійно складаються списки, хто, де і коли їх складає - не можу зрозуміти. Ось. наприклад, сьогодні прийшовши в 14-00 до кабінету - в списках побачила вже 60 осіб. Навіть не стала записуватись - так як нереально до 17-00 попасти до кабінету.Прийшовши в 16-30, з надією, що можливо нікого не буде - побачила таку ж чергу. Запитала в людей, чи всі пройшли, які на сьогодні записані. В відповідь - сміх. Не пройшло навіть половини! І я зрозуміла - мабуть паспорт я не заберу н і к о л и! Тим більш в черзі люди повідомили, що. якщо довго не забираеш паспорт (до 6 місяців) -
його передають в архів і анулюють. Замкнене коло! Що робити? Кожен день відмічатись, записуватись, стояти в нескінчених і без перспективи на отримання чергах немає можливості. Все-таки я працюю. Запитання:
невже не можна на видачу готових документів обладнати 3-4 кабінети. Картотеку по кабінетах роскидати по алфавіту. Наприклад, кабінет №1 видає документи по фамілії з А до Ж Кабінет №2 - фамілії з Ж до М Кабінет №3 фамілії з М до Т. і.т.д. Я гадаю через 1-2 тижня всі черги зникли б.
І працівники, і люди були б задоволені. Будь ласка, дайте доручення, посприяйте для вирішення цієї проблеми. Дуже сподіваємось на позитивні зміни, адже це не саме тяжке в вирішенні питання. Потрібно тільки до нього віднестись дуже відповідально та оперативно. Дякую !
З нетерпінням чекатиму відповіді! А Вам та Вашій команді - здоровья, наснаги. терпіння, Миру і добра! З величезною повагою Алла Красюкова
В. Гройсман
Шановна Алло! Дякую за теплі слова. Щодо Вашого звернення – Ви знаєте, що я завжди був прихильником максимального спрощення адміністративних послуг. Коли ми запускали в роботу перший Прозорий офіс, було багато критиків, які говорили, що цього не потрібно робити, а ідея не запрацює. Для того, щоб вона запрацювала, нам знадобився певний час, але сьогодні у місті працює чотири таких офіси. І щодо їхньої роботи – я повністю спокійний, та знаю, що система працює: там немає черг, і вінничани не мусять бігати з одного кінця міста на інший, щоб принести якийсь папірець. Так само потрібен час, щоб на рівні держави створити систему надання послуг державними службами. Що стосується видачі закордонних паспортів – не виключаю, що описана Вами ситуація може бути пов’язана з певним ажіотажем відносно оформлення біометричних паспортів, але погоджуюсь з тим, що потрібно шукати варіанти, як пришвидшити цей процес і перерозподілити навантаження таким чином, щоб не накопичувались черги. Ваше звернення я направив до керівництва Державної міграційної служби з проханням вирішити ці проблеми. Дякую.