Юрій
Добрий період доби, шановний Володимир Борисович! Влітку-восени минулого року автомобілісти Вінниці почали звикати до того, чого не було ніколи раніше – до чудових доріг. Я хвилювався, що криза не дозволила здійснити купівлю зимової гуми, але як зручно почувався, коли дороги вчасно прибиралися від снігу. Радували око новенькі спецавтомобілі, що розсіювали сольову суміш на дорогах. Для їзди по місту, таким чином, зимові умови майже не відчувались. Хороше закінчується швидко - стан доріг стає жалюгідним. І, мабуть, справа не в суміші, що їх роз`їдає, а в непрофесійності інженерів ремонтних організацій. Адже суміші використовуються у цивілізованих країнах і покриття доріг їх витримують. Відсутні гарантії на результати ремонтних робіт? Так працюють халтурники на поганих СТО, для яких головне, аби автомобіль виїхав від них своїм ходом і чим швидше був доставлений знову. Згідно КУпАП, до 850 грн. штрафу сплачує водій, якщо його автомобіль перевищує установлені нормативи для вихлопних газів. Точно така ж відповідальність посадової особи за пошкодження автомобільних доріг, створення перешкод для дорожнього руху, що спричинили пошкодження транспортних засобів та вантажів. Як кажуть, відчуйте різницю. Впродовж гарантійного строку ремонт доріг повинен забезпечуватись в аварійному режимі підприємством-гарантом та за його рахунок. Чи можливо зробити так, щоб гарантії змушували ремонтні підприємства швидко реагувати на пошкодження доріг, що виникли при нормальній їх експлуатації протягом гарантійного терміну? З повагою, Юрій Сергійович.

В. Гройсман
Доброго дня і Вам, Юрій Сергійович! Дякую Вам за запитання. Перше, що потрібно зазначити, - те, що ті дороги, де ми провели капітальний ремонт, знаходяться в абсолютно нормальному стані. Хоча ми розуміємо, що під час експлуатації доріг можуть виникати певні технічні питання. І підприємства у відповідності до гарантійних зобов’язань – їх вирішують. Ті ж дороги, де ми не проводили капітальний ремонт, звісно, вийшли з зими у незадовільному стані. І мені, так само як і Вам, це не подобається. Саме тому вже з першого квітня ми розпочали ремонтні роботи по тих шляхах, які раніше не ремонтувались. Також мають місце аварійні розкопки, які підприємства, звичайно, повинні ліквідовувати, і ці роботи вони почали проводити із настанням нормальних погодних умов. А що стосується прибирання міста у зимовий період, то відсутність ожеледиці – це результат застосування сучасних технологій і жорсткого контролю за роботою служб з нашого боку.