Попереднє питання
Віталій Іванович
Шановний Володимире Борисовичу! Після визнання Європою Вашого "Прозорого офісу" прошу Вас звернути увагу на міське БТІ. По-моєму, тільки у Вінницькому БТІ, заказавши 1 (одну!) послугу, ще потрібно 3-4 приходити до них, стільки же раз писати якісь нові заяви, за щось кожний раз платити, а після одержання потрібного документу ще півдня стояти в черзі на реєстрацію цього документу!!!
Невже так складно продумати зразок єдиної заяви, розписати всі платежі, перелік необхідних документів для різних послуг і, нарешті, посадити на прийом документім не одну змучену жінку, а хотя би три. Таке зроблено в багатьох організаціях і це не так складно. А люди будуть не обурюватися в черзі, а дякувати Вам. Ви це зможете, це Ви вже доводили не раз.
З повагою
Нікітюк Віталій Іванович, працюючий пенсіонер
В. Гройсман
Шановний Віталіє Івановичу! Ми постійно працюємо над підвищенням якості надання адміністративних послуг мешканцям нашого міста. Це стосується в тому числі і згаданого Вами «Прозорого офісу». Щодо КП \"ВМБТІ\", то із серпня тут впроваджено і успішно функціонує комплексне надання послуг по приватизації квартир та по оформленню права власності на кооперативні квартири від виготовлення технічного паспорта на квартиру до реєстрації права власності в електронному реєстрі. Наразі у БТІ монтують систему електронної черги, що прискорить проходження дозвільних процедур, але зупинятись на цьому ми не збираємось. P.S. До речі, у КП \"ВМБТІ\" замовників обслуговує 4 оформлювачів замовлень - касирів.