Попереднє питання
Семен
Шановний Володимире Борисовичу!
Користуючись моментом хочу поскаржитись Вам на роботу Укртелекому.
12 червня мій комп'ютер працівники Укртелекому підключили до Інтернету. Проте немає такого дня щоб я по 5-6 разів не звертався з приводу відсутності Інтернету. На що мені до 3 липня відповідали, що причина в модемі.
Коли 3 липня прийшли фахівці з фірми, в якій я придбав модем і працівники Укртелекому, то на приладах було доказано, що причина не в модемі, а в якості телефонної лінії. Втрати до входу в модем складають 84%. Це я відчуваю постійно, коли розмовляю по домашньому телефоні. Тріск на стільки сильний, що людину з протилежної сторони я не чую, а тільки догадуюсь що вона каже. Звичайно, що і робота Інтернету буде мати або таку ж низьку якість, або відсутня взагалі.
Прошу втрутитись в ситуацію і допомогти мені повноцінно користуватися можливостями Інтернету і домашнього телефону.
З повагою Любчак Семен Степанович.
Моя домашня адреса:
Вулиця Суворова, буд. № 2.
д.т. 35-35-14
В. Гройсман
Шановний Семен Степанович! Після проведення профілактичних робіт – зв’язок на лінії покращився.