Попереднє питання
Наталя
Доброго дня! Чому дороги центральних вулиць більш-менш ремонтують повністю, а прилеглі ремонтують раз в 10-літку, в кращому випадку, і то латками. Як наприклад вул.Чехова (восени поклали пару латок, а зараз ями вдвічі більші, ніж до того були). Від ж/д вокзалу до вул. Тарногродсько взагалі неможливо їхати і т.д. Чому збори на дороги збирають з усіх і вчасно, а дороги ремонтують де-не-де. Чи всі зібрані гроші йдуть на ці ремонти? Здавалося б їх мало вистачити на більш якісну роботу. Та й про здоров'я громадян подумали б, адже кожен другий за кермом згадує вас незлим тихим словом, коли потрапляє в яму. Виходить треба і за дороги заплатити та ще й на ремон машини витратитись після такої їзди. А все ж таки КРИЗА!
В. Гройсман
Доброго дня, Наталіє! Певною мірою Ви самі відповіли на своє питання: до тих коштів, які акумулюються від податку з власників транспортних засобів, ми щороку додавали кошти з інших джерел. Останні півтора роки, коли триває фінансова-економічна криза, вишукувати додаткові кошти у великих обсягах нам складніше. Але ми знаходимо варіанти вирішення проблеми. До речі, кошти, які сплачуються водіями у вигляді податку з власників транспортних засобів, використовуються не тільки на проведення ремонту доріг, але й на їх утримання (літнє та зимове прибирання). У 2009 році було відремонтовано близька 30 тис. м2 доріг поточним ремонтом, та біля 39 тис. м2 доріг - капітальним. Цього року роботи по поточному ремонту розпочались майже місяць тому, до капітального плануємо приступити вже незабаром. Реконструкція та капітальний ремонт доріг у місті проводяться передусім на тих автошляхах, які мають найбільше транспортне навантаження і, відповідно, швидше руйнуються.