Cергій
Шановний Володимир Борисович! До Вас звертається пенсіонер, інвалід третьої групи, Попенко Сергій Леонідович. Хочу звернути Вашу увагу на неуважне та грубе ставлення персоналу Міської поліклініки №3 до осіб похилого віку. Мені дільничним терапевтом був виписаний пільговий рецепт і мій онук пішов до секретаря, щоб поставити печатку. Серкретар вже зачиняла двері, хоча на годиннику було 12.55 і у грубій формі сказала що у неї обідня перерва і повертатись вона не буде, щоб приходив після обіду. В наслідок чого я з онуком змушені були годину чекати під дверима приймальні. Невже важко було затриматись на кілька хвилин, щоб поставити печатку?! Заздалегідь вдячний.

В. Гройсман
Шановний Сергій, що стосується ставлення декого з персоналу закладів охорони здоров\'я до відвідувачів та пацієнтів, то, дійсно, тут ще є над чим працювати. Сьогодні ми займаємося в тому числі і вирішенням питання підвищення рівня обслуговування у лікувальних установах міста. Впевнений, незабаром Ви це відчуєте. Що стосується конкретно Вашої ситуації - за моїм дорученням фахівцями управління охорони здоров\'я були перевірені всі пільгові рецепти, що могли бути виписані на Ваше прізвище. Але, на жаль, таких рецептів виписано не було. Тому просив би Вас залишити свій контактний телефон, для того, щоб з Вами могли зв\'язатися фахівці управління охорони здоров\'я.