Попереднє питання
Наталя
Шановний Володимир Борисович!
З нестерпним криком душі звертаються до Вас за допомогою і порадою, як далі діяти, батьківські колективи дошкільного навчального закладу №14.
Ось в чому наше прохання і буденна проблема.
Не так давно, Ви призначили завідуючою ДНЗ №14 Поплавську Н.В. На перший погляд рішення прийняте Вами правильне, молода людина, нові погляди..., але за Чий рахунок?!!!
Хочемо навести Вам приклад поповнення рахунку "особистого" керівником закладу:
-Батьки, які забажали відвідувати вищезазначений заклад повинні "не офіційно", без будь-яких документів заплатити завідуючій таксу-це 1000 гривень,якщо ти не маєш таких грошей то 500,але додатково закуповуєш інші матеріали. Далі при вступі дитини у садочок здаються гроші на ремонт групи. Це в сумі складає приблизно 300-400 гривень.
Ми не проти оплочувати затрати, які йдуть на нашу дитину, але не в таких же сумах.... Крім зазначених сум батьків змушують платити за все:
-кожен місяць на потреби групи-8грн.
-кожен місяць на потреби садочку-12грн.
-кожен місяць на фасад-10грн.
і в період коли діти йдуть на канікули,знову батьки здають на ремонт як груп так і садочку приблизно в сумі 300-400 гривень.
Крім того, наша завідуюча, вирішила в садочку змінити все-це добре, але ж не такими темпами....
Меблі закуповуємо-ми (столи,стільці,шафи...)!
Тюлі,коври,покривала-ми!
Миючі засоби-ми(в рік кожна мама чи батько платить до 300 гривень)
Навчальні приналежності теж ми!
Залишається платити ще за повітря і землю по якій ходять наші діти.
І це державний садочок...
Одне прикро,що керівник закладу все оперує вимогами,які ставить мерія...
Хоча ми в цьому не впевнені...
Нам дуже прикро,що люди,яких Ви призначаєте та довіряєте займаються "від Вашого імені" таким здирництвом.
Ми, батьки, теж не "дійні корови", межа теж повинна бути.
і ще,якби все йшло на садочок-його розвиток,він би був уже золотим,тому напрошується питання-:"куди розливаються гроші?"(завідуючій на наряди чи на добробут чиновників мерії)?!
В. Гройсман
Шановна Наталія, фінансування дитячих садочків з міського бюджету йде переважно на заробітну плату працівникам та оплату енергоносіїв. Частково – на харчування дітей (з 1 вересня у нашому місті ми нарешті перейшли на натуральні норми харчування). Що стосується видатків на здійснення капітальних ремонтів, то до 2006 року вони якщо і виділялись, то дуже обмежено. Зараз ми намагаємось щороку на ці потреби виділяти декілька мільйонів гривень, аби проводити у садочках ремонти дахів, капітальних конструкцій, закуповувати м’який інвентар або пральні машини (як, наприклад, у цьому році). Єдиним винятком був минулий рік, коли в умовах фінансово-економічної кризи ми були вимушені призупинити цю програму. Що стосується інших витрат, в тому числі і залучення батьківських коштів, то при кожному садочку діє батьківський комітет, який і визначає необхідність надання матеріальної допомоги для розвитку матеріально-технічної бази закладу. Про розподіл та використання цих коштів голова батьківського комітету повинен звітувати перед батьками і разом із ними, колегіально, приймати рішення про те, на що спрямовувати кошти. Рішення батьківського комітету щодо надання матеріальної допомоги садочку не є обов’язковим, це справа добровільна. Що стосується конкретно Вашого випадку, то я доручив управлінню освіти провести додаткову перевірку. Залишіть свої координати, щоб Вас проінформували про її результати.