Попереднє питання
ok
1. Чому у вихідні дні на всю Вінницю функціонує лише одна аварійна бригада? І для чого тоді потрібні ЖЕКи?
2. Чому переважна більшість диспетчерів ставляться до заявників за приниципом "вас много, а я одна"?
3. Хто відшкодує Водоканалу вартість питної води, яка, щонайменше, 6 годин, текла собі у підвал? Хоча на це питання відповідь відома -- мешканці, що не мають індивідуальних лічильників.
4. Наскільки узгоджуються між собою дії комунальних служб, наведені у попередніх дописах із гарненькими плакатами на штиб "Вінниця-2020 -- щось-там"?
В. Гройсман
Дякую Вам за те, що звернули увагу на проблему, що іноді справді має місце у взаємовідносинах між аварійно - диспетчерською службою та ЖЕКами міста у вихідні дні. Найближчим часом і це питання буде відрегульовано. Не знаю, про яку переважну більшість диспетчерів Ви говорите, тому що, прослухавши записи Ваших телефонних розмов із диспетчером «Цілодобової варти», - мені так не здалося. А стосовно «Вінниці-2020», то тільки спільними зусиллями як влади, так і громади – нам вдасться добитися дійсно якісного результату та належного рівня комунальних послуг. Дякую.