Андрій
Доброго часу доби! Знаєте я довго думав, і мені не захотілося залишатися осторонь питань розподілення грошей населення на муніципальний транспорт... Моє прохання в тому, щоб міськвиконком не жлобився і замовив нові автобуси з іноземними двигунами, а не китайського походження і щоб вони були з кондиціонерами. Я розумію, що Ви і Ваша команда не їздить на роботу на громадському транспорті, але будь-ласка перегляньте лізинговий контракт! А також хотілося б дізнатися чи чути щось з оновленням рухомого електротранспорту в тролейбусному депо на найближчі 5 років? Чекаю чітких відповідей на задані мною питання і побажання, зараннє дякую!

В. Гройсман
Шановний Андрій, стосовно автобусів, то дозволю собі перефразувати крилатий вираз одного з лідерів Китайської Народної Республіки Ден Сяопіна: \"Не важливо, якого кольору кішка, аби вона ловила мишей\". А в нашому випадку він може звучати так: \"Не важливо, який в автобусі встановлений двигун, аби він якісно працював\". Ми закуповуємо автобуси вітчизняного виробництва - це ЛАЗи. І з того досвіду співпраці із Львівським заводом, який ми маємо, можу сказати, що отримані нами в минулі роки автобуси добре себе зарекомендували. Для нас головне – щоб був баланс у співвідношенні ціни та якості. Щодо тролейбусного депо, то за останні роки було придбано 5 нових низькопольних тролейбусів та 12 кузовів, на базі яких зробили фактично нові тролейбуси, які оснастили електронною системою керування двигунами. Оновлення рухомого складу тролейбусного депо передбачено і державною програмою розвитку електротранспорту на 2007-2015 роки. Виконання цієї програми здійснюється на умовах співфінансування 50/50 з державного та міського бюджетів. На жаль, у держбюджеті на 2011 рік кошти на виконання цієї програми не передбачені. Дякую.