Попереднє питання
Ольга
Доброго дня Володимир Борисович!Пише Вам Ольга з Пятничан. Пишу не тільки від себе, а від жителів Пятничан. В нас ось яка проблема: ми користуємось досить часто поштою, яка знаходиться на вул.Герцена 20, пошта №10. Не раз з працівниками пошти виникали конфлікти. Діло в тому, що сидять там, вибачте за слово, але іншого не можу підібрати, "мігери", постійно грубіянять, спитати взагалі нічого не можливо. Але це ще нічого, основна проблема в тому, що коли приходять цінні листи, або посилки, поштарка не йде до нас, не залишає повідомлення в поштовому ящику, а йде до сосідки розповідає їй, кому і що прийшло і та вже доповідає всім. Вибачте але інколи приходить така інформація, що не хотілось, щоб всі знали!!! Коли приходять посилки, повідомлення нам приходить через тиждень, а то і два, а пошти то беруть штраф за зберігання посилки на пошті, чому ми маємо переплочувати за неналежне виконання роботи поштарки?. Звертались неодноразово на пошту, виясняли це питання, там обіцяли, що розберуться, але вони вже «розбираються» 2 роки (відколи я на Пятничанах) і толку ніякого! Дуже Ваш прошу допомогти в моєму проханні, або напишіть будь ласка, якщо потрібна скарга у письмовому вигляді, то куди її потрібно занести? На перед дуже вдячна.
В. Гройсман
Шановна Ольго, питання наведення порядку у окремому поштовому відділенні знаходиться у виключній компетенції державного підприємства \"Укрпошта\". Тому Ви можете направити скаргу на дії працівників вказаного Вами відділення на адресу Вінницької дирекції УДППЗ \"Укрпошта\" - м. Вінниця, вул. Соборна, 59, індекс 21100. Телефон приймальні: 670-011. Дякую.