Попереднє питання
Центр матері і дитини
Добрий день, Володимир Борисович! Звертається до Вас колектив Вінницької міської лікарні "Центр матері та дитини". Ми вкрай здивовані і обурені візитом в/о начальника Управління охорони здоров"я Вінницької міської ради в нашу лікарню 10 березня 2011 року. Ми просто не розуміємо, як така людина може очолювати систему охорони здоров"я нашого прекрасного міста. Адже УОЗ - це має бути зразок для усіх лікарень нашого міста. а брати приклад з начальника просто неможливо.
По-перше, прийшовши у відділення, вона навіть не привіталася з колективом, мабуть це для неї є приниження. По-друге, навіть не представилася, а була без медичного халата - звідки нам знати. хтот вона така. Вела себе дуже грубо і зверхньо, з людьми так розмовляти не можна.
Зайшовши в ординаторську одного з відділень відбулося таке спілкування: Так, закройте рті, говорить буду я. У іншому відділенні, ввірвавшись в ординаторську, не привітавшись і не представившись, був такий монолог: "Так, бистро встали, пошли по палатам наводить порядок в отделении, а не сидеть только в ординаторской", хоча у відділенні був повний порядок. За 5 хвилин вона вирішила питання невідповідності посаді, вперше бачачи людей. Ще у третьому відділенні, не привітавшись, махнула рукою і поступила команда "За мной!"
Скажіть будь-ласка, хіба це рівень спілкування державного службовця, начальника департаменту?! Та навіть санітарка, вихована і поважаюча себе, не дозволить собі такого спілкування з людьми.
Дуже Вас просимо, прийміть міри щодо цього випадку, адже ми теж люди і не хотіли б більше повторення такого спілкування.
Коли приходить міський педіатр Саєнко Людмила Іванівна, спілкування зовсім інше, вона вітається з людьми, посміхається, і навіть якщо є якісь зауваження, висловлює їх в коректній формі і ввічливо.
Дуже дякуємо Вам за розуміння і сприяння в даному питанні.
P.S. Прохання до модераторів на видаляти дане звернення, адже кожне слово тут - чиста правда, тут немає наклепу чи образ, так було насправді. Дякуємо.
В. Гройсман
Доброго дня! Що стосується поведінки та спілкування з колективом, то зі слів Людмили Олексіївни Грабович – вони були коректними. Більше того, за кілька днів після Вашого звернення, Людмила Олексіївна спільно з міським педіатром Людмилою Іванівною Саєнко повторно відвідували Ваш лікувальний заклад. Але питань щодо неналежної організації роботи закладу під час повторного візиту було не менше. Якщо написане Вами дійсно мало місце, будь – ласка, зателефонуйте мені особисто. Телефон приймальні 595-000. Дякую.