Юрій
Доброго вечора! Шановний Володимир Борисович! Звертаюся до Вас знову, а саме із такими питаннями: 1) Як писалося у передвиборчій програмі Володимира Савельєва, що будуть створюватися дитячі майданчики. Можливо, все таки, щоб у районі Бучми було створено хоч один майданчик, на якому діти могли б відпочивати. 2) Ще таке, Володимир Борисович, можливо якось модернізувати маршрути із району Бучми. Створити новий або вдосконалити теперішні, а то, інколи, щоб зразку "вибратися" приходить сідати "на круг", тому що на зупинках велика маса людей. 3) Скажіть, яка теперішня та подальша доля такого провайдера міського телефону, як "Елекомс", тому шо спочатку то працював, то відключали, тепер у половини мешканців району Бучми працює, а у половини - ні. Керівництво не відповідає, а у касі говорять, що ремонт, який уже триває половину місяця. Вибачайте за турботу. Дякую. З повагою, Левченко Юрій.

В. Гройсман
Шановний Юрій, в наших планах на поточний рік встановлення на території, прилеглій до загальноосвітньої школи № 20, великого дитячого спортивно-ігрового майданчика, на якому діти зможуть не тільки відпочивати, а й активно займатися спортом. Що стосується модернізації маршрутів транспорту, то зараз спільно із польськими фахівцями та нашим технічним університетом ми саме почали розробляти систему оптимізації дорожнього руху в місті. Водночас працюємо над питанням придбання нових великих автобусів. По мірі збільшення кількості одиниць муніципального автобусного парку ми будемо розвивати мережу маршрутів, в тому числі і у Вашому мікрорайоні. Що стосується Вашого питання по \"Елекомсу\", то мені важко на нього відповісти, оскільки на жаль, воно лежить у площині ведення господарської діяльності самого підприємства і в першу чергу залежить від його керівництва. Влітку минулого року, коли відбулося відключення цього підприємства від обслуговування «Укртелекомом», я особисто домовлявся із керівництвом ВАТ «Укртелекому», щоб на час з’ясування стосунків між цим підприємством та цим оператором (який має перед «Укртелекомом» значну фінансову заборгованість) абоненти «Елекомсу» не були заручниками цієї ситуації і могли користуватись телефонним зв’язком. Зараз, на превеликий жаль, допомогти Вам у вирішенні цього питання я не можу. Дякую.