Попереднє питання
Світлана
Шановний Володимир Борисович! Звертаються до Вас мешканці будинку №23, що на проспекті Космонавтів. Ми вкрай незадоволені роботою нашого жеку №6 в частині прибирання під"їздів. Прибирання відбувається дуже-дуже рідко, а якщо ця щаслива мить і настає, триває вона не довго, оскільки якість такого прибирання бажала б бути кращою. Після такого замітання на площадках між поверхами залишається сміття, а за решітками біля вікон воно взагалі не вимітається. Вологе прибирання не проводиться взагалі. Графіки прибирань, що вивішуються ЖЕКом, дивним чином кудись зникають, мабуть, щоб мешканці будинку не знайомилися з частотою та об"ємом прибирання.
Вікна не милися вже дуже багато років, і на них просто страшно дивитися. Квартплату знімають солідну (1-кімнатна квартира - більше 50 грн., 2-кімн.- 70 грн., а 3-кімн. - взагалі більше 100 грн). Пита.ться - за що? Сміття вивозять регулярно, але за сміття ми сплачуємо окремо, а за стіни, які люди купили за свої кошти ще платити 100 грн. щомісяця дуже дорого. В ЖЕК зверталися вже багато разів, але реакції немає ніякої, якість та частота прибирань не покращилася. Пояснюють, мовляв, потрібно викликати "вишку", щоб помити вікна ззовні, але про це мова не йде, просимо помити зсередини, де не потрібно жодних затрат - нуль реакції.
Величезне прохання посприяти у вирішенні даного питання і створити для людей нормальні умови проживання, щоб не соромно було зайти в під"їзд.
Дуже Вам дякуємо.
В. Гройсман
Шановна Світлано, я доручив фахівцям департаменту житлового господарства перевірити якість надання послуг по утриманню вказаного Вами житлового будинку. Разом із тим, було б непогано, якби Ви залишили Ваші координати. Дякую. P. S. Ви маєте сплачувати лише за ті послуги, які фактично отримуєте. Якщо вони не надаються, то Ваш старший по будинку має повне право не підписувати акти виконаних робіт. Можливо, є певна проблема у тому, що відсутня належна комунікація між мешканцями, старшим по будинку і ЖЕКом.