Попереднє питання
Галина
Шановний Володимир Борисович!Звертаюсь до Вас по тій же проблемі.З Укртелекому ніхто не поцікавився і не прийшов,щоб з/ясувати причину по несправності стаціонарного телефону.Ці незручності дуже дратують коли розмовляю по телефону.За послуги сплачую своєчасно,а чому ж таке ставлення фахівців Укртелекому?.Прошу Вашої допомоги.
В. Гройсман
Шановна Галино, згідно інформації, наданої мені ПАТ \"Укртелеком\", згідно Ваших звернень у квітні, травні, серпні та вересні поточного року – робота телефону кожного разу ретельно перевірялась. Пошкоджень та стороннього підключення не виявлено. Також, на виконання Вашого повторного звернення, днями працівниками ПАТ \"Укртелеком\" було проведено контрольну перевірку та вимірювання телефонної лінії, яке показало, що параметри лінії відповідають нормам, сторонніх розмов та пошкоджень не виявлено. Дякую.