Альона
Доброго дня Володимир Борисович! Дуже цікавить питання підбору кадрів на операторів для "Цілодобової варти". Напевне беруть туди, як кажуть, всіх підряд. На нашу думку оператори на Цілодобовій варті не мають права грубити людям, які їм телефонують, хоча б тому, що вони розмовляють з незнайомими людьми. В ситуації, що склалася на Малих хуторах (відключення світла), коли люди телефонують операторам, щоб запитатися чому відключили світло в вихідний день (неділю)не попередивши жителів районну, оператори починають грубо хамити, що ми самі винні, що будинок не отоплюються, не треба було ставити нові двухконтурні котли. При цьому ще й кидають слуховку не дорозмовлявши. Було вже декілька таких ситуацій. Прийміть будь-ласка якість міри стосовно вихованості та тактовності працівників "Цілодобової варти". Дякуєм за розуміння.

В. Гройсман
Шановна Альона, питання підбору кадрів для роботи у відділі оперативного реагування \"Цілодобова варта\" для нас є принциповим. Більше того, працівники відділу постійно проходять тренінги та навчання стосовно коректності та тактовності у спілкуванні з мешканцями. Разом із тим, за інформацією, наданою мені начальником відділу, яка прослуховувала Ваше звернення на диспетчерську службу у неділю 18 грудня, диспетчер дійсно допустила помилки у спілкуванні із Вами, але не грубила, не хамила та не кидала слухавку. Але і Ви при спілкуванні із диспетчером поводились не зовсім тактовно. У будь-якому випадку необхідна роз\'яснювальна робота із працівниками відділу вже проведена. Дякую і Вам за розуміння.