Попереднє питання
Володимир
Шановний Володимире Борсовиче, чи правильним є зняття таких маршутів як 61. Це єдиний маршут на якому можна дібратися із залізничного вокзала на кївську після 24 години.
Чи покращить зняття маршуток якість перевезення адже тролейбусний автопарк не в кращому стані, тим паче тролейбуси повільніші. і чи є обєктивним зняття 33 маршуту, адже тролейбуси не часто ходять, а якщо і є то заповнені.
Також хочу дізнаися чи можливе перетворення центральної вежі на оглядовий майданчик, адже як такого місця для панорами в місті не має. і хотів би заитати-запропонувати чи можливий ремонт дворів за укртелекомом, навпроти центрального входу в магіцентр. та створення там різних кафе та кавярень як у Львові???
Велике дякую!!!!
В. Гройсман
Шановний Володимире! У відповідності до нової схеми руху до залізничного вокзалу з вулиці Київської можна буде дістатись як тролейбусами (маршрут №6 \"Меморіал визволення - Залізничний вокзал\"), так і маршрутками (№16Б \"Водоканал - Залізничний вокзал\"). Стосовно зняття 33 маршруту - замість нього Ви зможете скористатися тролейбусним маршрутом №3 \"ВПЗ - Вишенька\", автобусним маршрутом № 16 \"Водоканал - вул. Стельмаха (Барське шосе)\" та автобусним маршрутом у режимі маршрутного таксі № 16А \"Барське шосе - Водоканал\". Сьогодні на засіданні виконавчого комітету нами було прийнято рішення щодо зменшення вартості тарифів з 23 лютого: на підвізних до електротранспорту маршрутах в режимі маршрутного таксі вартість проїзду складатиме 1,75 грн. Окрім того, знижено вартість проїзних квитків у транспорті ТТУ, - ціна однієї поїздки для дорослих складатиме 75 копійок. Таким чином, в сумі вартість поїздки для однієї людини, навіть за умови пересадки, - не перевищуватиме 2,5 грн. Окрім того, знижено і вартість проїзних квитків і для учнів, і для студентів. А для тих людей, які постійно користуються електротранспортом, мова взагалі йде про зниження вартості проїзду. Пропозиції по оптимізації транспортної мережі міста були внесені фахівцями Вінницького Національного технічного університету із врахуванням вивчення існуючого пасажиропотоку та потреби мешканців міста у транспортному забезпеченні. Ознайомитись із новою схемою руху маршрутних таксі Ви можете, перейшовши за посиланнями: http://www.vmr.gov.ua/info.aspx?langID=1&pageID=17178 , http://www.myvin.com.ua/ua/news/news_vin/events/12430.html та на сторінку обговорення http://www.myvin.com.ua/ua/consideration.html . Разом з тим, звертаю Вашу увагу на те, що упродовж трьох місяців нова система буде працювати у тестовому режимі і у разі потреби в неї можуть бути внесені зміни. Для того, щоб вибудувати максимально зручну та безпечну систему організації пасажирських перевезень, ми будемо вивчати усі пропозиції від мешканців, які будуть надходити і на сторінку обговорення (посилання наведені вище), і на «Цілодобову варту» за телефоном 15-60. Стосовно створення оглядового майданчика, то за інформацією, наданою мені фахівцями департаменту архітектури, містобудування та кадастру, - це неможливо технічно реалізувати. А щодо розміщення кав’ярень у дворах, то ідея дуже цікава, але її реалізація залежатиме від того, чи погодилися б на це власники квартир таких будинків. Дякую.