Попереднє питання
Людмила
Доброго часу доби. І ще раз про зміну маршрутів. Глобально, в масштабах екології, електротранспорт для міста звичайно краще, ніж мікроавтобуси та богдани. Але в масштабах Вінниці він не охоплює на даний момент окраїни.
Тому у пересічного вінничанина відбирається право вільного вибору, а саме: їду на чому хочу, і на чому конкретно мені зручно на даний час.
Все просто, щоб зрозуміти всі помилки реформи досить любому з Ваших помічників ( бажано з маленькою дитиною, сумкою і як мінімум одним пакетом в руках ) в начищеному взутті і пристойному пальто просто спробувати проїхати з пункту А (бажано Тяжилів) в пункт Б (приміром Стельмаха) , із запропонованими пересадками, і так 2 рази в день хоча б 3 дні, взимку або в дощ, не забути порахувати, у що обійдеться дорога (точно не 2,5грн.). Варіантів пунктів безліч.
Або ще для прикладу, поїзд Жмеринка – Москва, але пересісти треба ( з речами, вночі, і ще почекати наступного поїзда на станції, і доплати додатково) разів 3-4.
Я розумію зиск для міста, треба всіх загнати в міський транспорт, бо там їздять пенсіонери, льготники, інваліди і міліція, а платять одиниці.
Я НЕ РОЗУМІЮ ЗИСКУ ДЛЯ ВІННИЧАН. Я чудово пам’ятаю забитий під зав’язку електротранспорт в години пік десяток років тому назад, відірвані ґудзики і зіпсований вранішній настрій. Я ТАК НЕ ХОЧУ. І так не хочуть люди, які Вам довірили право керувати містом, Вінницею для вінничан. Витрачати по кілька годин на переїзди по місту, це забирати їх у сім’ї, дітей.
Я не захищаю маршрутників, кожен заробляє, як вміє. Я за вільний вибір. Ми робимо вибір гривнею, платимо за послуги і комфорт, не подобається шансон - не їдеш, поспішаєш – їдеш і слухаєш, хочеш на тролейбусі – будь – ласка, на таксі – прошу, маєш власне авто і можеш його годувати кожний день – та на здоров’я .
В. Гройсман
Шановна Людмило! Запровадження нової схеми руху - це необхідний крок для створення у місті сучасної системи громадського транспорту. Новий підхід до організації перевезень пасажирів передбачає, що всі види транспорту працюватимуть в єдиній мережі. Маршрутні таксі будуть працювати у місті не як альтернативний, а як додатковий вид транспорту. З введенням у дію нової системи буде збільшено кількість електротранспорту на маршрутах. І працюватиме він з 5:30 до 24 години. Пропозиції по оптимізації транспортної мережі міста були внесені фахівцями Вінницького Національного технічного університету із врахуванням вивчення існуючого пасажиропотоку та потреби мешканців міста у транспортному забезпеченні. Ознайомитись із новою схемою руху маршрутних таксі Ви можете, перейшовши за посиланнями: http://www.vmr.gov.ua/info.aspx?langID=1&pageID=17178 , http://www.myvin.com.ua/ua/news/news_vin/events/12430.html та на сторінку обговорення http://www.myvin.com.ua/ua/consideration.html . Разом з тим, звертаю Вашу увагу на те, що упродовж трьох місяців нова система буде працювати у тестовому режимі і у разі потреби в неї можуть бути внесені зміни. Для того, щоб вибудувати максимально зручну та безпечну систему організації пасажирських перевезень, ми будемо розглядати усі пропозиції від мешканців, які будуть надходити і на сторінку обговорення (посилання наведено вище), і на «Цілодобову варту» за телефоном 15-60. До речі, на засіданні виконавчого комітету, яке відбулося 31 січня, нами було прийнято рішення щодо зменшення вартості тарифів з 23 лютого: на підвізних до електротранспорту маршрутах в режимі маршрутного таксі вартість проїзду складатиме 1,75 грн. Окрім того, знижено вартість проїзних квитків у транспорті ТТУ, - ціна однієї поїздки для дорослих складатиме 75 копійок. Таким чином, в сумі вартість поїздки для однієї людини, навіть за умови пересадки, - не перевищуватиме 2,5 грн. Окрім того, знижено і вартість проїзних квитків і для учнів, і для студентів. А для тих людей, які постійно користуються електротранспортом, мова взагалі йде про зниження вартості проїзду. Дякую.