Попереднє питання
лариса
Добрий день, Володимире Борисовичу! Звертаюся до Вас щодо нової транспортної мережі. Дуже добре, що продовжили роботу основних маршрутів транспорту (не буду вже згадувати, що до 24 год - не означає, що вже все має стояти в депо в цей час), але є проблема, причому велика: НА ДЕЯКИХ МАРШРУТАХ ТРОЛЕЙБУСІВ І ВСІХ АВТОБУСІВ НАВІТЬ ПІСЛЯ РЕФОРМИ РУХ ПАРАЛІЗУЄТЬСЯ РАНО - О 19-20 год.ОБІЙТИСЯ ПЕРЕСАДКОЮ АБО "ПРОГУЛЯНКОЮ ПО ОКРАЇНІ" ЧАСТО НЕ ОБІЙТИСЬ. Я розумію, що всі маршрути у вечірні години нерентабельно обслуговувати, але ж з Пед. училища, буд. відпочинку, Примакова, Аграрного ун-ту, Сабарова, П"ятничан як добиратись? "Всьго" 40хв.-година, а то і більше пішки, у дощ, грозу, сніг, мороз, мряку, туман, з нежитем, тиском, мігренню, з речами ... І боячись, що у тебе влетить п*яний водій якогось авто... Байдуже. Як "танк" - при умові, що є сила ще у такий час доби, залізне здоров*я, ноги, мов у козулі... Маршрука? А вона МОЖЕ БАНАЛЬНО ВЗЯТИ І НЕ ПРИЇХАТИ, навіть якщо наобіцяти водіям золоті гори...
Я розумію, що краще не було і до реформи, але проблема є.
ПРОПОНУЮ:1) хоча б з останніми відправленнями по маршруту о 22 30-23 00 пустити хоч по 1 тролейбусуавтобусу на Агр. ун-т, Пед.училище, КореюП ятничани, Сабарів, Мун. р-к і зробити розклад руху загальновідомим.
Тим більше, не треба додаткових трансп. одиниць.
2) Пустити 1 або 2 тролейбуси по м-ту №5 вночі, як чергові (Можливо навіть з перервою 1.30-3.00 та за збільшеною ціною.) За інші райони вже скромно змовчу.
Дякую в будь-якому разі, прислухайтесь хоч до 1-го пункту. Вірю, що Ваша любов до міста переможе!
В. Гройсман
Шановна Ларисо! З 16 лютого електротранспорт ТТУ почав їздити з 5:30 до 24-ї години. На маршрути виїжджає 111 тролейбусів, 74 трамваї та 24 великих автобуси. Стосовно Вашої першої пропозиції - кількість транспорту на маршрутах (в тому числі маршруток), інтервали та розклад його руху – будуть максимально пристосовані під існуючі пасажиропотоки. Стосовно Вашої другої пропозиції: тролейбус маршруту № 5 \"Вишенька - Залізничний вокзал\" пускати уночі немає сенсу, оскільки він повністю дублюється нічним маршрутом автобусу у режимі маршрутного таксі № 25Н \"Вишенька - Залізничний вокзал\". На засіданні виконавчого комітету, яке відбулося 31 січня, нами було прийнято рішення щодо зменшення вартості тарифів з 23 лютого: на підвізних до електротранспорту маршрутах в режимі маршрутного таксі вартість проїзду складатиме 1,75 грн. Окрім того, знижено вартість проїзних квитків у транспорті ТТУ, - ціна однієї поїздки для дорослих складатиме 75 копійок (відповідно до діючих нормативів вартість місячного проїзного квитка визначається із розрахунку чотирьох поїздок на день). Таким чином, в сумі вартість поїздки для однієї людини, навіть за умови пересадки, - не перевищуватиме 2,5 грн. Окрім того, знижено і вартість проїзних квитків і для учнів, і для студентів. А для тих людей, які постійно користуються електротранспортом, мова взагалі йде про зниження вартості проїзду. Пропозиції по оптимізації транспортної мережі міста були внесені фахівцями Вінницького Національного технічного університету із врахуванням вивчення існуючого пасажиропотоку та потреби мешканців міста у транспортному забезпеченні. Ознайомитись із новою схемою руху маршрутних таксі Ви можете, перейшовши за посиланнями: http://www.vmr.gov.ua/info.aspx?langID=1&pageID=17178 , http://www.myvin.com.ua/ua/news/news_vin/events/12430.html та на сторінку обговорення http://www.myvin.com.ua/ua/consideration.html . Разом з тим, звертаю Вашу увагу на те, що упродовж трьох місяців нова система буде працювати у тестовому режимі і у разі потреби в неї можуть бути внесені зміни. Для того, щоб вибудувати максимально зручну та безпечну систему організації пасажирських перевезень, ми будемо розглядати усі пропозиції від мешканців, які будуть надходити і на сторінку обговорення (посилання наведено вище), і на «Цілодобову варту» за телефоном 15-60. Дякую.