Сергій
Добрий день шановний Володимире Борисовичу! Повністю підтримую Ваше бажання розвивати комунальний транспорт в місті та навести лад в організації руху громадського транспорту. Але не можу погодитись з деяким прорахунками, які допустили виконавці замовлення міської Ради щодо дослідження маршрутної сітки та рекомендацій щодо нових маршрутів. Хочу підтримати жителів с. Пирогово щодо збереження 70 маршруту та дивуюсь, чому до цього часу ніхто не підтримав 70-ку з мікрорайону ДПЗ-18. Моя сім'я проживає в районі ДПЗ-18. Працюємо з дружиною в центрі міста. Син ходить до 4 школи на Гоголя. Донечку плануємо віддати в садочок теж в центрі. Після того, як відмінили 68 маршрут вже сьогодні виникає проблема дістатись до центру міста. Тролейбусом - це приблизно 40 хвилин, 70-ю маршруткою (20 хвилин), але вже на кінцевій зупинці не завжди можна в неї сісти – бажаючих їхати більше, ніж може вмістити в себе мікроавтобус. Так само і в зворотному напрямку - без пересадки доїхати маршруткою від центра міста до ДПЗ-18 неможливо (70-ка не зупиняється, оскільки всі місця в ній зайняті). З 23 лютого ситуація явно не покращиться, а після закінчення договору з 70-м маршрутом в лютому 2013 року погіршиться однозначно. З новою маршрутною сіткою ми будемо мати можливість від ДПЗ-18 без пересадки доїхати до Старого міста (маршрут 2Б) чи в Тяжилів (маршрут 20А), а от дістатись до центральної частини міста чи на Вишеньку – можна тільки з пересадкою, або тролейбусом (40 !!!!!! хвилин). Знаючи Вас особисто, як керівника, який приймає тільки обдумані, виважені рішення - просив би Вас дати доручення ще раз дослідити пасажиропотік з мікрорайону ДПЗ-18 та перевірити доцільність відміни 70 маршруту. Надіюсь на Ваше розуміння, З повагою, Сергій

В. Гройсман
Шановний Сергію! У відповідності до нової системи руху транспорту дублювання маршрутів громадського транспорту маршрутними таксі буде мінімізовано. З 16 лютого електротранспорт ходить з 5:30 до 24-ї години. Протягом трьох місяців, поки нова система буде працювати у тестовому режимі, буде постійно проводитись моніторинг пасажиропотоків, інтервалів та графіків руху для того, щоб цю систему максимально адаптувати для пасажирів. Там, де потрібно буде підсилити кількість одиниць транспорту, - вони будуть додаватись. Я розумію, що сьогодні мають місце тимчасові незручності. Тому просив би Вас з розумінням віднестись до змін. Якщо зараз не запроваджувати ці зміни, то через кілька років місто втратить громадський транспорт, і перевезення мешканців будуть повністю залежати від приватних перевізників. Завдання нової системи, в яку буде інтегровано весь транспорт (в тому числі і маршрутки), - не лише зберегти комунальний транспорт, але й розвивати та модернізувати його та транспортну інфраструктуру в цілому. Хочу звернути Вашу увагу на те, що упродовж трьох місяців нова система буде працювати у тестовому режимі і у разі потреби в неї можуть бути внесені зміни. Для того, щоб вибудувати максимально зручну та безпечну систему організації пасажирських перевезень, ми будемо розглядати усі пропозиції від мешканців, які будуть надходити і на сторінку обговорення (http://www.myvin.com.ua/ua/consideration.html ), і на «Цілодобову варту» за телефоном 15-60. Дякую.