Попереднє питання
Сніжана
Шановний Володимире Борисовичу!
Хочемо запитати Вас чому в одинь день мікрорайон Тяжилів відрізали від сполучення з центральною вулицею міста,з мікрорайоном Електромережа?Тролейбус № 4 який ніби їздить,а ніби й не їздить,взагалі ніякої користі не приносить,адже їздить тільки в час пік та в робочі дні. Цілодобова варта дала відповідь що даний тролейбус їздить до 20.00,на таке ж питання в інший день відповідь була до 18.00.
Чому не залишити маршрутне таксі № 31 або № 42?Як добиратись на роботу наприклад до Універмагу не в час пік???Маршруткою це було можливо за 30 хв,а міським транспортом близько години. На даний момент спасає ситуацію маршрут № 62,а вранці № 17А.
Також існує ПРОБЛЕМА добратись в Тяжилів після 23.00 як у вихідний так і у будній день. Простоявши на зупинці Чехова 40 хв. не було жодного виду транспорту,порівняно з тим що маршрут № 19 А курсував з інтервалом 10-15 хв. Змушені були викликати таксі,але на зарплату 1200 на таксі кожного вечора їздити неможливо!!!!!!
Тролейбуси у морози не витримували навантажень,замерзали посеред дороги,а люди запізнювались на роботу.
Дякувати Вашим змінам я отримала штраф за спізнення на роботу,нерегулярність руху міського транспорту призводить до таких проблем.
Володимире Борисовичу!Ми розуміємо Вас і зрозумійте і Ви нас. Мешканці мікрорайону Тяжилів,майже одноголосно підтримали Вас на виборах міського голови,і ще жодного разу не пожалкували про це. Тому просимо Вас прислухатись до нашої думки, щодо внесення змін,та створити чи відновити маршрутне таксі в напрямку Електромережі(маршрут № 31) та продовжити маршрут тролейбусу № 12 до вул. Лугова!
Сподіваємося на розуміння!!!
В. Гройсман
Шановна Сніжано! Хотів би звернути Вашу увагу на те, що якби залишилось дублювання маршрутів електротранспорту маршрутками – через деякий час це призвело б до того, що місто просто втратило б комунальний транспорт. І мешканці у такому випадку стали б повністю залежними від приватних перевізників. Таку ситуацію вже проходили різні міста нашої країни, і нічим добрим це не закінчилось. Нова система, яка почала працювати у Вінниці, дозволить не тільки зберегти комунальний транспорт, але й дати йому новий поштовх для розвитку та модернізації (в тому числі і тролейбусів саме з точки зору комфортності салонів). Що стосується висловлених Вами зауважень по інтервалах руху та графіках тролейбусів на вказаному маршруті, а також подовження тролейбусного маршруту №12, то я направив їх на опрацювання робочій групі, яка займається впровадженням нової системи пасажирських перевезень. Дякую.