Оксана
Шановний Володимир Борисович! Звертаюсь до Вас з проханням та пропозицією. Пересівши з 23 лютого з маршрутки на комунальні трамваї та тролейбуси, щодня обурююсь низькою культурою спілкування і якістю обслуговування кондукторів. Я розумію, що при збільшенні одиниць комунального транспорту, добирали персонал швидко і без особливого відбору. Проте це нестерпно, і викликає бажання інколи пройти пішки, ніж відчувати себе ресурсом для кондуктора. Непривітні обличчя, відсутність елементарної ввічливості - слова будь-ласка і дякую в лексиконі більшості просто відсутні. Але бульше всього обурює поведінка деяких кондукторів трамвайного депо, які знаходячись вже достатньо зрілому віці, відверто зверхньо і грубо ставляться до молоді. Ви популяризуєте комунальний вид транспорту, але робота з кондукторами, як одним із можливих носіїв цієї популяризації проведена, на мою думку проведена не досконало. Пропозиція в наступному: 1. Кадрове оновлення кондукторів. Ви ретельно відбирали персонал для Вінницького везунчика, але обличчя міста, і перше враження про нього - це не лише екскурсійний трамвай, а в більшості громадський транспорт. 2. Розробка стандарту обслуговування пасажирів громадського транспорту. 3. Навчання кондукторів з подальшою перевіркою знань. 4. Впровадження контролю. Як варіант за методикою "Таємний покупець". Сподіваюсь, що в недалекому майбутьному поїздки в комунальному транспорті перестануть бути суцільним стресом, через некомпетентність персоналу ТТУ. Дякую.

В. Гройсман
Шановна Оксано! Дякую Вам за пропозиції. Для мене ця проблема не є новиною. Тому ми прийняли рішення систематично проводити заняття по культурі спілкування для кондукторів та водіїв маршрутних таксі, які працюють у новій системі перевезень. І, звичайно, будемо контролювати цей процес. До речі, маю до Вас зустрічну пропозицію: якщо Ви стикатиметесь з проявами нетактовності та грубості з боку кондукторів чи водії маршруток, будь-ласка, повідомляйте про це «Цілодобову варту» за номером 15-60, щоб можна було оперативно відреагувати. Дякую.