лариса
А тепер власне моє питання. 1)Їхала з зуп. зал. вокзал в центр тролейбусом марки ЮМ3, машина №350 в суботу 17 березня по м-ту 5. Виїхала з вокзалу через кілька хвилин після дванадцятої дня. Кондуктор не питала пасажирів явно не пенсійного віку за проїзд, тільки ходила по салону туди-сюди і голосно кричала: ,,За проїзд рощитуйтесь". На зауваження когось із пасажирів матюкнулась у повному сенсі. Точну фразу памятаю, але не наводжу її тут. То якщо ця "леді" не братиме гроші за проїзд, хіба ТТУ зможе купити нові машини чи навіть "бу-шні", про які ми так мріємо....Прошу покарти її або жорстко попередити - не за поведінку, а за те, що гроші не бере - і про це повідомити ВСІМ кондукторам ТТУ, щоб вони боялися і працювали так як треба. Так, я розумію, що пасажир САМ має підійти до неї і сплатити, але коли вона металась по салону і питала за проїзд не всіх, хто ввійшов, сама(!!) того не помічаючи, це хіба нормально?! Пасажирів їхало ,до речі, небагато, стоячих мало було. 2)сьогоді, 19.03.2012 о 19.40 рівно(спеціально глянула на годинник) йшла зі сторони маг." південнобузький" по Київській в сторону Фрунзе. В тому ж будинку, де той магазин, кілька метрів далі по вказаному напрямку поруч одне з одним аптека і ще якась установа, не памятаю назву, по моєму "саміздат". Але вони точно через стінку. так от на сходах того, що поруч з аптекою стояли підлітки(звертаю увагу!) явно низької культури у кількості десь 6-7 штук(саме "штук", а не інакше!) і ...палили. Називається "Вся краса моя "чудова" в тебе на виду". Іду далі, боязко озираюсь. Доходжу до перехрестя з Фрунзе. Під старою гіллястою вербою, що там росте, те ж саме, тільки ще матюки і регіт гучний. Не знаю, як в першому місці, але в другому це і вдень буває... Зробіть щось... Добре, що я рано встаю і лягаю о 21-00,не хожу майже вечорами, а є люди, які до 22-23 працюють... їм ще "веселіше", певно додому йти... Дякую! Бажаю Вам бути мером ще не один строк і допомагати вінничанам. Без Вас наше місто не уявляю навіть. Це чудово, що можна звернути до такої чуйної людини і гарантовано отримати відповідь!Уявляю, скільки часу і нервів треба на нас, що клянчать, як малі діти... Дякую ще раз.

В. Гройсман
Шановна Ларисо, дякую Вам за сигнал. Я направив надану Вами інформацію керівництву КП \"ВТТУ\" для відповідного реагування. І просив би Вас у подальшому, якщо траплятимуться подібні інциденти із кондукторами, одразу повідомляти про це через «Цілодобову варту» за тел. 15-60. А що стосується підлітків, то я зверну увагу керівництва міського управління міліції на питання посилення профілактичних заходів по підтримці громадської безпеки в даному мікрорайоні. Але, на мою думку, культура поведінки великою мірою залежить і від виховання у родині. І мені здається, що з кожним роком толерантних, вихованих і перспективних молодих людей у нашому місті стає значно більше. P.S. Дякую Вам за теплі слова і за Ваше ставлення до міста.