Микола
Добрий день, Володимире Борисовичу! 1)Я хочу запитати, чи є дана транспортна реформа останнім кроком на тривалий часовий проміжок, чи за той час, поки водії нових ліній маршруток, які з*явились 23.02 відпрацюють свої договори, місто поповнить парк ТТу (трол., авт.) і маршруток взагалі майже не буде? Я особисто за друге. Хоча ще є час подумати. За реформу дякую. Підтримую на 100%. 2)Я розумію, що увечері малий пас. потік, але він з*явиться,коли не стане нарешті МТ №62,65 та інших. А людей увечері майже (не кажу зовсім) нічим буде возити. Тому прохання з 05.2012 пустити хоча б раз на 40 хв. тролейбус №15 і №12(чи 13), тобто всього-навсього по 2 машини або навіть хай буде по 1, якщо це багато після 20 години так, щоб останні рейси йшли десь о 22-15 і повідомити, щоб люди знали, що є сенс чекати. Того, що є недостатньо. Вечором я і багато хто хоче знати що тоді і тоді ТАКИ БУДЕ тролейбус і я таки сяду туди. А маршрутка може не приїхати. Я знаю, що є телефон 15-60, а змісту з того що їх попередять, все рівно я нічим не виїду. У цьому сенсі тролейбуси вечором малорентабельні, проте надійніші для пасажирів і дешевше нас возять! Я особисто їжджу принципово комун. транспортом. Якщо вечором ніщо не ходить, іду пішки на інший вид транспорту. На маршрутку не сідаю.Тим більше, може бути невиїзд на рейс! 3)Чому б не створити все-таки можливість вночі доїхати хай з протікаючим дахом і раз на годину, але тролейбусом №5, а не МТ. На рахунок нерентабельності. У Житомирі організували такі перевезення і люди їздять! Хіба ми гірше!? Дякую за розуміння.

В. Гройсман
Шановний Миколо, дякую і Вам. Я направив внесені Вами пропозиції на розгляд робочої групи з оптимізації транспортної мережі міста. Разом із тим, хочу звернути Вашу увагу на те, що маршрути транспорту, розклад його роботи, а також інтенсивність його руху розроблені із врахуванням існуючого пасажиропотоку та потреби мешканців міста у транспортному забезпеченні. Одним із наступних кроків покращення якості транспортного обслуговування мешканців міста буде запровадження системи GPS-навігації, за допомогою якої буде здійснюватися контроль за кількістю рухомого складу громадського транспорту на маршрутах, а також дотримання перевізниками розкладу руху. Дякую.