Попереднє питання
юлия
Шановний Володимир Борисович!!!Перш ніж впроваджувати якусь реформу-необхідно було поцікавитись думкою жителів м. Вінниці. Заміцсть того, щоб навпаки зменшити вартість проїзду у маршрутках-Ви взагалом збільшили вартість проїзду і втрачений на добирання до зазначеного місця час.
Я згодна, що район Вишенька завжди був переповнений маршрутними таксі, але ж навіщо було чіпати такий район як Старе місто, який і без того потерпав від недостатньої кількості транспорту.
Повертаються часи Радянскього Союзу, коли їдеш у громадському транспорті мов оселедець у бочці....
Ті автобуси(інтервал руху яких 40!!!!хв)переповнені пенсіонерами, які катаються туди сюди від нічого робити, а більшість працездатного населення змушена терпіти вічну тисняву і добиратись на роботу 2-3 видами транспорту..де Ваша обіцяна економія вартості проїзду???
21 марштрутка за ту ж вартість їздить тільки до Урожаю..а яким чином потрапити на Вишеньку???літаком??
7А треба чекати майже 30 хв(до Космонавтів), а там ще 2 зупинки пішки...
З Вишеньки потрібно їхати тролейбусом до Урожаю, сплачуючи 1,25 грн, а потім вже сідати на маршрутку і сплачувати знову ж таки 2,50 грн...Навіщо ж було таке робити, якщо можна було сісти одразу на маршрутку за 2,50 грн і скоротити тривалість добирання до заначеного місця.
Поверність, будь ласка, все назад..було краще, ніж зараз)
В. Гройсман
Шановна Юлія! Нова система перевезень, яка працює вже майже два місяці, довела, що вибраний підхід є абсолютно правильним. І саме комунальний транспорт міста та мережу його маршрутів потрібно розвивати і надалі. Адже саме ним ще до впровадження нової системи користувалось більше 75% вінничан. Що стосується проїзду – то на підвізних маршрутах до електротранспорту його вартість у маршрутках з 2,5 грн. була знижена до 1,75 грн. Причому з усіх цих районів йдуть і муніципальні автобуси, де вартість разової поїздки складає 1,5 грн. А для тих людей, які користуються транспортом часто, є можливість заощаджувати за рахунок придбання місячних проїзних квитків. Дякую.