Попереднє питання
Доброго часу,Володимир Борисович.Ось читаю питання Вам дописувачiв щодо транспортноi реформи i вже вкотре(не менш,як 4-й раз)хочу запитати: чому така несправедливiсть? Чому в маршрутцi № 2б ,яка е единою на пiдвезення з нашого району(пл.Шкiльна)немае подвiйного тарифу: 1-75 з площi Шкiльноi до площi Перемоги i далi 2-50 та у зворотному напрямку? Адже автобус №2 ходить не частiше 1 разу на годину ,та й мае у розкладi прогалини навiть i до 2-х годин 2 рази. А якщо людина не встигла на автобус або графiк його руху незручний i не влаштовуе ii,вона мусить платити 2-50 у будь якому випадку,навiть за декiлька зупинок,або йти пiшки. А учнi чим провинилися,що лише до 12 рокiв можуть iхати зi школи та назад за пiльговим тарифом: 1-25, а у секцii чи то взагалi кудись iнде-вже викладай 2-50!Про дiтей старшого шкiльного вiку взагалi мовчу-вони не мають змоги iхати дешевше(особливо учнi 22 школи,так як для них графiк руху незручний). На других маршрутах (№№1,14а,7а,навiть на №№ 8а та 8б,на 70 маршрутi-який ,до речi,шде через усе мiсто!)е цей розподiл у зв"язку з вiдсутнiстю у районах електротранспорту,то чому ж у нес немае? ми ж не найбагатшi i електротранспорту район не мае та й автобус у нас ходить значно рiдше,нiж автобуси маршрутiв № 1,8а,9,а страждають нашi людт та дiти. Допоможiть вирiшити цю проблему,будьласка.
В. Гройсман
Шановна Світлано! Це питання вивчалось фахівцями і розглядалось на засіданнях робочої групи з оптимізації транспортної мережі міста. Рішення поки що не прийняте. Але ми ще раз повернемось до розгляду цього питання. Дякую.