Попереднє питання
Сергій
З 11 травня був запущений автобусний експрес-маршрут "Вишенька - Залізничний Вокзал", який обслуговується автобусами комунального підприємства "Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління.
Даний маршрут введений в експлуатаціюз больше пасажиров чем, уничтоженные Вами, марш з ініціативи КП "ВТТУ" і згідно рішення Вінницької міської ради № 1075 від 26.04.2012р.
Вартість проїзду для всіх категорій пасажирів на маршруті становить 2,50 грн.
Объясните пожалуйста по какому расчету сформирована стоимость проезда в данном виде транспорта в размере 2,5 грн.?
Ну как-то не логично выходит, этот автобус за 1 раз перевозит в 3-6 раза больше пассажиров чем, успешно убитые Вами маршрутки, а стоимость проезда такой-же.
Наверное в скороом будущем появятся ЛАЗы, ой сори Богданы, от дяди Пети (надо же за фонтан отблагодарить) следующие по маршруту Ел. сеть-Жд Вокзал?
В. Гройсман
Шановний Сергію, автобуси, що працюють у експрес-режимі, були додані у зв’язку із тим, що на цих напрямках у години-пік спостерігалось відчутне навантаження. Один такий автобус перевозить втричі більше пасажирів ніж мікроавтобус, але робить менше зупинок, тому й ціна на проїзд у експрес-автобусі складає 2,5 грн. Якщо будуть приватні перевізники, які бажають працювати в такому режимі на маршрутах і обслуговувати мешканців приватного сектору, ми обов’язково розглянемо їхні пропозиції. Нажаль, поки що таких пропозицій до нас не надходило. Дякую. P.S.: Вибір у нас був невеликий – або зменшити кількість маршрутних таксі і розвивати електротранспорт, або спостерігати за тим, як занепадає муніципальний громадський транспорт. Ми обрали перший варіант – нарощувати потенціал ТТУ. Окрім цього, ми будемо поповнювати муніципальний автобусний парк. Сьогодні вже є 23 автобуси, в наших планах – 40, і це можуть бути як «Богдани», так і ЛАЗи, і «Mersedes», і «MAN». В будь-якому випадку ми закуповуємо автобуси по результатах відкритого тендеру , в якому можете взяти участь і Ви.