Лена
Доброго дня, Володимире Борисовичу! Моя велика Вам вдячність за попередні відповіді. Якщо можливо, хотілося б отримати інформацію по наступним питанням. 1. Якщо не секрет, коли планується все-таки доопрацювання і втілення ідеї щодо використання систем GPS у вінницькому ТТУ? Чи під час тестового періоду це недоцільно? 2. Довелось зіткнутись з проблемою: за іронією долі вже другий раз треба було рано їхати в місто Жмеринку приміським поїздом о 5.49. Можливо, такого питання ще не було, але, враховуючи ступінь причетності до Інтернету "клієнтів" простих електричок, - цілком ясно. Тим не менше проблема є. Так от, як Ви певно здогадались, важко добратися. Вся штука в тому, що як тільки відправляється електричка, починають підходити тролейбуси і трамваї. ЖОДЕН не встигає. І саме образливе, що ще б трошки, на пару хвилин раніше, щоб о 5.45 хоча б що-небудь приїжджало, хай навіть із депо(самі перші трамвай і тролейбус), і люди встигали б. А так практично ніхто не хоче платити 3.50 по "нічному" тарифу(яка ніч, коли Сонце вже очі сліпить в 5 годин ранку). Хто може, іде пішки(людей на вулицях повно - практично через кожних 10 метрів можна побачити людину, і всі ідуть в одну сторону.) Решті залишається труситись як заєць і гадати, а раптом вона спізниться і я встигну. Мені пощастило - мій вік дозволяє займатися легкою атлетикою щоразу, коли треба їхати. Але дві пенсіонерки менеякраз запитали, мовляв, пішла вже? їм пощастило - запізнення склало понад годину :) У мене є тих 3.50, але: а) оскльки можу пройти тих кілька км - мене, пробачаюсь, трішки, з дозволу сказати, наша національна тваринка-жабка душить. б) квиток до Жмеринки (повний, такий як треба, бо не маю ніяких пільг) коштує 6,55 грн. Майже 50 км дороги. порівняйте з 3,5 грн за тих нещасних пів-Вінниці... Тому я не думаю, що ТТУ сильно обідніє від того, що просто самому першому тролейбусу, що виходить з депо, змістити на 10 хвилин виїзд. Решту рейсів можна не чіпати. я думаю, що по-перше мінімум 10грн. виручки(а в окремі дні і півсотні) завдяки цій поправці додасться. І вдячність вінничан.Адже до тролейбуса однозначно ближче чим до самого вокзалу з будь-якого району, крім Тяжилова. отже, це однозначно буде добре. 3. після реформи однозначно змінився розклад чергових тролейбусів і трамваїв-розвозок. Отже, старий, який свого часу висів у салонах електротранспорту, неактуальний. Нового немає досі. Хоч і тестовий період, але не думаю, що службові рейси потребують суперкоригування. я не зна куди звертатися з цим, тому допоможіть, будь ласка в цьому.Невже є проблемою аж "цілих" 200 листів паперу, щоб його кругом розвісити?Може спонсора треба пошукати?:))) Я розумію, що вони не зобов*язані це робити, але це більш ніж просто, а й навіть вигідно - показувати людям, що вони щось можуть робити, а не тільки чекати чергових скарг. 3. Попадалась маршрутка №4. Це "партизани" чи дійсно вирішили її запустити? Номер автомобіля на жаль навести не зможу, надто швидко вона промайнула. І ще отам вверху на спринтерах часом клеють номер маршруту.Так от зверху у одного було приклеєно 2А, а рейс був 2б і такличка була 2б. Чому? Адже те, що було наклеєно, набагато крупніше і когось могло дезоріентувати. Знову сили в собі відчули мабуть, гегемонію повернути хочуть... Це було о 5.40 сьогодні в районі вокзалу. Але ж так вони літають швидко, що не дали номер вгледіти... Дякую за відповідь на мої назойливі питання.

В. Гройсман
Шановна Олено, стосовно системи GPS-навігації громадського транспорту, то її впровадження планується розпочати лише після остаточного закінчення тестування нової системи руху транспорту, що здійснює перевезення пасажирів на території міста. Відносно зміни розкладу руху громадського транспорту - я направив внесені Вами пропозиції по продовженню його роботи на розгляд робочої групи, яка займається впровадженням нової системи пасажирських перевезень на території міста, а також безпосередньо керівництву ТТУ (якому також направлено Вашу пропозицію щодо актуалізації розкладів руху). Стосовно 4-го маршруту, то скоріше за все це дійсно \"партизани\", але ми це перепровіримо. Дякую.