Попереднє питання
Олександр
Доброго дня Володимир Борисович, я хотів би дізнатись за якими технологіями сьогодні будуються наші міськи дороги.Річ в тому, якщо будувати дороги за новітніми стандартами, то ремонтувати їх потрібно буде лише через 10-15 років, а согодні ситуація така, що дороги псуються вже після 2-3 років експлуатації.
Можливо це відео буде корисним
http://www.youtube.com/watch?v=Dstu2buNPGI&feature=related
І ще хочу спитати про трамвайні колії, чи можливо по всьому місту, або хоча б навпроти ЦУ вимостити шлях трамвайних колій як на Соборній ?
Просто коли трамвайні колії закатують в асфальт, а не бетонними плитами як на Соборній, то з часом асфальт роздовбується і це майже унеможливлює комфортний проїзд по них автомобілем.
З повагою.
Олександр.
В. Гройсман
Шановний Олександре! Хотів би Вас проінформувати, що у нашому місті із дорожнім господарством нами проводиться декілька видів робіт. Зокрема, це будівництво нових доріг (зокрема, збудовано верхню частину вул. Шевченка, вул. Зодчих, зараз тривають роботи по будівництву нової дороги в районі кінцевої зупинки вул. Келецької). Друге – це реконструкція верхнього шару дорожнього покриття існуючих доріг із застосуванням найбільш сучасних матеріалів. Технологія, за якою здійснюються роботи з реконструкції дорожнього полотна, є оптимальною з точки зору якості і наших можливостей. Окрім того, підрядні організації, які виконують такі роботи, беруть на себе гарантійні зобов’язання терміном на шість років. І якщо на відремонтованих ділянках з’являються пошкодження, то вони їх ліквідовують за власні кошти. Також якість виконаних робіт контролюється службами технічного нагляду. Є і третій вид робіт – це проведення поточного ремонту доріг для їх нормальної експлуатації. Стосовно облаштування трамвайних шляхів бетонними плитами - це дуже дороговартісний проект, але якщо у нас з’явиться фінансова можливість, ми обов’язково будемо його реалізовувати. Також звертаю Вашу увагу, що трамвайні колії передбачені для руху трамваїв, а не автомобілів. Дякую.