Попереднє питання
Лена
Доброго дня, шановний Володимире Борисовичу! Нажаль все нове, яке б чудове воно не було, довго залишається на слуху. Як уже вказувалося в попередніх зверненнях, я поважаю реформу транспорту. Але стихійний процес розширення штату працівників ТТУ не дуже приємно закінчився. Хоча 15-й тролейбус і належить до периферійних маршрутів, проте... Це також "ворота" в місто від зал. вокзалу, хоч і не самі основні. Бо мало задоволення отримується коли заштовхуєшся на вокзалі на останню підніжку 5-го, 6-го, 11-го тролейбусів. Отже, дехто сідає на трамвай, а там пересідає на 15-й, уникаючи стовпотворіння основних маршрутів. Так от на даному маршруті попадається справжнє позорище нашого міста - кондуктор, від якого дуже складно отримати приємні чи хоча б нейтральні враження. По-перше, від завжди одягнутий в чорне, має "вампірський" погляд, який "пожирає" (психологічно) кожного, хто шукає гроші більше кількох секунд або хто має пільги (відповідно ж це "вороги", бо квитки не беруть) або економить - користується абонементним квитком. Ви можете відповісти, що юридично це нічого не значить, але ж якщо в салоні виявиться (наприклад) гонориста львівська світська дама з вишуканими манерами, яку доля якимось чином занесла в наше місто, вона не слухатиме відкривши рота, пояснень, мовляв все нормально і т.д. Вона просто буде неприємно вражена і НІКОЛИ більше не приїде... Відповідно не зайде в магазин по морозиво (це вигідно?), не побачить наш чудовий фонтан, якого в її місті немає. А все чому? Питання має очевидну відповідь...
Якщо на вулиці дощ і люди змокли незважаючи на розкриті парасольки, йому смішно, він дражниться... Старенька бабуся забула посвідчення - зробить з неї останню, а те що в неї заболить серце і вона витратить пів пенсії на корвалол, фармадипін, адельфан і т.д. - теж байдуже. А злопам"ятний - страшне. По його фізіономії видно, що він пам"ятає, хто колись забув посвідчення, а хто зробив зауваження за хамство... І зново темна прірва погляду безсовісного, з дозволу сказати, "гопника". Від чого аж млосно стає...
Так от останнього разу цей горе-кондуктор "обслуговував" рейс,що відправився в середу, 4 липня о 18.05 з мун. ринку. Того разу ніяких "витівок" не було, принаймні таке не попалось на очі, тобто це я вказую лише для визначення особи "пана кондуктора". Бо уже хотілось написати, а не було коли.
Я не знаю, який Ви зробите висновок і чи зробите його взагалі, але така недостойна людина як даний кондуктор - це соромно. Це неприємно багатьом вінничанам і мені в тому числі.
2) Прошу звернути увагу водіїв і кондукторів того самого маршруту, що вони неправі, щоб тролейбус, як вони висловлюються, "відстоювався", прямісінько на зебрі, яка, правда трохи затерта, знаходить недоїжджаючи 30 м до зуп. Муніципальний ринок. Водій там лишає машину, щоб... не потрудити свої білосніжні ніженьки пройтися на тих нещасних пару метрів далі, до капців на ринку, на які вони всі ходять дивитись як на восьме чудо світу, і до місця де вони беруть щось перекусити... А пенсіонеркам, які все завжди знають і бачать, розумниці-кондукторки вправно "пудрять" мізки, що це місце, відведене для "відстою". Більше того, пасажирів в салон не пускають, під"їжджають перед самим відправленням, і тоді вже відкривають двері - раптом якась бабця уведе тролейбус в невідомому напрямку, поки вони там взуття роздивляються.
Ох... Чи сміятись чи журитись - не знаю. але те що в кіно ходити не треба - це точно...
Черговий раз дякую за всю Вашу увагу і тепле ставлення до вінничан.
В. Гройсман
Шановна Олено, насамперед дякую Вам за підтримку. Що стосується Ваших зауважень щодо недоліків роботи громадського транспорту та безпосередньо працівників ТТУ - я направив їх керівництву підприємства для відповідного реагування. Дякую. P.S. Я розумію, що в нас ще є дуже багато роботи, яку потрібно буде зробити, щоб вибудувати якісну та зручну систему роботи транспорту.