Попереднє питання
Анюта
Доброго дня. Зараз я знаходжуся в декреті. У серпні (до 15 числа) переоформляла допомогу по догляду за дитиною до 3-х років з доплатою по доходам у Замостянському совбезі. На сьогоднішній день кошті на доплату мені не прийшли. Я пішла туди з метою спитати про затримку. Там мені не в дуже вічливій формі відповіли, що я допомогу отримаю в наступному місяці, і мене попереджали. Насправді мені ніхтол нічого не сказав. Але вони вперто настоювали на своєму. Ніхто моєї справи шукати не став, а тільки погрожували, що мені ще вибачатися прийдеться. Говорили зі мною гробу. Моєю помилкою було те, що я не сптала прізвищ працівників. Тому хочу у Вас запитати, чи це їхня робота надавати мені інформацію, чи я спитала щось не те? Чому там завжди грубо поводять себе з людьми і дивляться на нас як на жебраків, що віднімають їхню зарплату? Якими законами вони керуються, коли перераховують доплату? Чому ніякої інформації про це немає? Ніяких переліків документів, що потрібні на оформлення теж немає. Люди потім через відсутність довідок не можуть вчасно оформити допомогу. Працівники казали, що треба оформити до 15 числа. Я оформила, а виплата в наступному місця. Після 15 числа, виплата теж у наступному місяці. То яка різниця? Ніде ніякої інформації немає. Коли у них питаєш, то грублять, що я оформила уже все і більше нічого немає. Чи можна якось вплитнути на ставлення працівників до людей? Чи можна вивісити усю потрібну інформацію на стінах закладу, щоб люди знали як начисляється допомога, коли її треба оформляти і які документи потрібні?
Дякую за Вашу відповідь. Сподіваюся, що після мого звернення якість обслуговування зміниться. А то відчуваєш себе нікчемою, коли до них йдеш.
В. Гройсман
Шановна Анюта! За інформацією, наданою мені департаментом праці і соціального захисту населення, у зв’язку із проведенням ремонту у відділі соціального захисту населення №3 (Замостя) тимчасово відсутні стенди з інформацією щодо призначення і виплати допомог. Але у коридорі постійно присутній черговий спеціаліст, який надає всі необхідні консультації та перелік документів у друкованому вигляді щодо призначення державних допомог. За інформацією названого відділу, Ви 8 серпня подали заяву про призначення допомоги по догляду за дитиною до досягнення 3-х річного віку з урахуванням доходів. Головний спеціаліст Світлана Володимирівна, до якого Ви звернулися із пакетом документів, повідомила Вам, що кошти Ви отримаєте у вересні. Це пов’язано із тим, що заявка про виплату коштів формується щомісячно до 20 числа. Таким чином, заявка щодо нарахування Вам допомоги сформована до 20 серпня поточного року, відповідно, фінансування надійде у наступному місяці – вересні. Зі слів названого працівника, ніяких нарікань з Вашої сторони щодо некоректного відношення та не надання інформації щодо виплат не було. P.S. Моя вимога до працівників полягає в тому числі і в тому, що має бути ввічливе ставлення до відвідувачів. Тому ми будемо моніторити роботу даного працівника, і якщо будуть нарікання, будуть вжиті заходи. Дякую.