Сергій
Відповідь на http://www.myvin.com.ua/ua/tomayor/5064.html На Вашу відповідь хочу зазначити наступне: 1. Вибачте будь ласка, але мабуть нам з Вами відомі різні факти стосовно стабільності - люди, які чекають по 15 хвилин маршрутку (тому що вони переповнені і просто не зупиняються) або батьки з дітьми на руках, які просто втискаються (якщо пощастить) в переповнений транспорт стали звичним для нашого мікрорайону явищем. 2. На підїздних маршрутах Ви обіцяли зробити проїзд 1,75. Чому ж тоді вартість проїзду на маршрутах №8А та від Аграрного до площі Гагаріна 2,25 та 2,50 відповідно. 3. Стосовно пріоритетності муніципального транспорту - відновіть маршрути №4 (маю на увазі в більшому обсязі ніж просто одна маршрутка), №67 та забезпечте їх муніципальними автобусами, щоб у людей з\'явилась можливість їздити \"на пряму\" без пересадок та додаткових витрат (пріоритетність таким чином не втрачається). Можна зробити їх експресами без пільг (по аналогії з іншими автобусами). Повірте, люди будуть Вам вдячні. Крім того, такий крок зможе зняти негатив, який створений в результаті відміни маршруток. Щиро вдячний Вам за розуміння.

В. Гройсман
Шановний Сергій! Якщо є питання по недотриманню інтервалів руху маршрутними таксі, просив би повідомляти про це диспетчерів «Цілодобової варти» за номером 15-60, щоб ситуацію можна було оперативно відрегулювати. Щодо вартості проїзду у маршрутних таксі, то вона є диференційованою, в залежності від довжини маршруту . Тому вартість проїзду у маршрутці №8А «вул. 50 років Перемоги – Бучми (ліс)» становить 2,25 грн., у маршрутці №10А «Аграрний університет – пл. Гагаріна» - 2,50 грн. (в тому числі від Аграрного університету до трамвайної зупинки «Електромережа» - 1,75 грн.). Щодо маршруту №4, то за інформацією, наданою мені департаментом енергетики, транспорту та зв’язку, у перевізника цього маршруту 21 грудня закінчився договір на право здійснення перевезень. І поновлюватись він не буде, оскільки даний маршрут не входить до нової системи організації пасажирських перевезень. Відповідно до нової схеми руху громадського транспорту, основним видом перевезень визначено муніципальний транспорт, а маршрутки – додатковим. Відносно запровадження нових маршрутів автобусів великої місткості, то ми над цим питанням працюємо. Ведуться перемовини із перевізниками, які мають такі автобуси. Окрім того, в перспективі ми плануємо закупати нові муніципальні автобуси. Дякую.