Попереднє питання
Володимир
Шановний Володимире Борисовиче, поясніть сенс КВР тролейбучів, якщо частина з них уже покриті іржею, ще чому в них такий гул, та чому в деяких відремонтованих тролейбусах не працюють електроні табло. Можливо все ж краще купувати б у з Європи. І відносно цього, взагалі що відомо про іноземні тролейбуси для Вінниці. Дякую!
В. Гройсман
Шановний Володимире. За відсутності коштів на придбання нових тролейбусів, КП «ВТТУ» зосередилось на капітально-відновлювальному ремонті існуючих одиниць техніки. Сьогодні вартість одного нового тролейбуса становить приблизно 2 млн. грн., в той час, як капітально-відновлювальний ремонт власними силами підприємства, обходиться приблизно в 250 тис. грн. Проведення капітально-відновлювальних робіт дозволяє продовжити експлуатацію тролейбусів більш як на 10 років, протягом яких не потрібно проводити поточні ремонти. За інформацією КП «ВТТУ» станом на 21.01.13р. проведено ремонт 16 тролейбусів. На даний час на різних стадіях ремонту знаходиться ще 4 тролейбуси. Окрім того, до кінця 2013 року заплановано відремонтувати ще 40 одиниць техніки. Також, я доручив відповідним службам перевірити надану Вами інформацію та, у разі необхідності, вжити відповідних заходів. Дякую.