Попереднє питання
Victor P
Шановний Володимире Борисовичу!
1. Прочитав питання 5251 пана Петра і вирішив підкріпити його фактами, що також кинулись мені в очі. Сьогодні впродовж дня звертав увагу на свіжевідремонтовані тролейбуси - на них з-під свіжої фарби вже виступають сліди іржі у місцях зварних швів. Я навіть спершу записував номери, бо думав, що так тільки з деякими, однак після 5-го я дійшов до висновку, що така ситуація з усіма. Шкода, адже після капремонту вони від'їздили лише по кілька місяців, страшно уявити, що буде з ними далі. Абсолютно логічно напрошується висновок, що при капремонті не дотримуються технології зварювання, подальшої обробки швів та фарбування, тому марно сподіватись, що конструкція в цілому відпрацює покладений на неї ресурс.
2. Порадувало питання 5252 того ж автора, адже я вже кілька разів його піднімав, однак воно так і не вирішено. Таке враження, що про "Правила розміщення зовнішньої реклами" підзабули трохи. Можливо з початком весни слід активізувати роботу в цьому напрямку?
3. Згадується мені, на міському сайті якось була новина про приїзд до Вінниці польських спеціалістів з організації дорожнього руху, які мали розробити рекомендації щодо оптимізації транспортної інфраструктури міста. Чи можна якимось чином ознайомитись з наданими рекомендаціями і чи враховані вони при підготовці "Програми з підвищення безпеки дорожнього руху… на 2013-2017 р."? Одразу кидається в очі безглузда ідея встановлення світлофорного об’єкту на перехресті Хм. Шосе - Писарєва – Єрмака. Очевидно, що всі проблеми на вказаному перехресті виникають при поворотах із перетином зустрічних смуг і всі проблеми того перехрестя можна убрати шляхом встановлення бордюрної розподільної смуги та організації виїзду з вул. Єрмака і вул. Писарєва на Хм. Шосе тільки праворуч+відремонтувати проїзд з вул. Єрмака до вул. Салтикова-Щедріна, і вже там на світлофорі нехай кожен їде куди хоче… І якщо вже на те пішло, то в години-пік не менш проблемним є перехрестя Хм. Шосе з вул. Блока, на якому дуже багато водіїв у порушення вимог ПДР перетинають суцільну лінію розмітки, чим створюють неприємні ситуації іншим водіям і затори.
Дякую.
В. Гройсман
Шановний Вікторе! За відсутності коштів на придбання нових тролейбусів, КП «ВТТУ» зосередилось на капітально-відновлювальному ремонті існуючих. На сьогоднішній день вартість одного нового тролейбуса становить понад 2 млн. грн., в той час, як капітально-відновлювальний ремонт одного тролейбуса власними силами підприємства обходиться приблизно в 250 тис. грн. В даний час адміністрацією КП «ВТТУ» створена спеціальна робоча група по вивченню та усуненню недоліків у тролейбусах, в яких вже було зроблено ремонт. Існуюча проблема пов’язана з неякісним виконанням фарбувальних робіт кузова. Спеціалістами КП «ВТТУ» виконуються роботи щодо перефарбування рухомого складу та вживаються заходи щодо недопущення виникнення подібних випадків. Адміністрацію КП «ВТТУ» попереджено щодо необхідності здійснювати більш ретельніший контроль за якістю виконанням капітально-відновлювального ремонту тролейбусів, перевірки комплектності, зовнішнього вигляду, функціонування систем та агрегатів, відповідність параметрів та показників рухомого складу вимогам чинної нормативної документації. Відносно питання впорядкування рекламоносіїв – станом на 31 січня вже демонтовано 111 рекламних засобів, що становить приблизно 25 % від кількості, яку заплановано демонтувати протягом 3-х років перехідного періоду зазначеного в Порядку розміщення зовнішньої реклами затвердженого рішенням виконкому №2904 від 01.12.2011 року, в тому числі і рекламоносії, про які йдеться у питанні 5252. Ця робота триватиме і надалі. Відносно рекомендацій наданих польськими фахівцями з організації дорожнього руху, вони враховані у рішенні Вінницької міської ради від 26.12.2012 р. № 1091, яким затверджено «Програму з підвищення безпеки дорожнього руху та заходів, спрямованих на вдосконалення дорожніх умов на вулицях м. Вінниці на 2013 – 2017 роки». Головною метою програми є підвищення безпеки дорожнього руху, впровадження заходів спрямованих на вдосконалення дорожніх умов на вулицях міста та новітніх технологій в сфері дорожнього руху, розширення вуличної мережі та удосконалення організації дорожнього руху в місті. Щодо організації дорожнього руху на перехресті вулиць Хмельницьке шосе – Писарева – Єрмака. Відповідно до інформації ДАІ УМВС України у Вінницькій області, дане перехрестя є одним з п’яти місць концентрації ДТП у місті. Зазначеною вище програмою передбачено облаштування світлофорного об’єкту на перехресті вул. Хмельницьке шосе – Писарєва – Єрмака. Наявність світлофорного об’єкту дещо розвантажить Хмельницьке шосе, підвищить безпеку дорожнього руху та сприятиме зменшенню аварійності. Відносно вказаного Вами перехрестя вулиць Хмельницьке шосе та Блока, при умові дотримання правил дорожнього руху, його проїзд абсолютно безпечний. Дякую за небайдужість.