Vasyl
Шановний мере! У своєму незабутньому інтерв’ю, опублікованому у газеті \"Місто\", Василь Власенко, директор підприємства \"Агромпромшляхбудіндустрія\" (яке, як вам відомо, займається дорогами Вінниці), із гордістю заявив (цитата): \"Підприємство ... дороги ремонтує за технологією, яку застосовують дорожники Німеччини.\" Скажіть, будь ласка, чи на вашу думку, застосовують у Німеччині такі вінницькі технології ремонту асфальтового покриття, як, зокрема, показано на цьому відео: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-Cbast0plcA Також дуже хотілось би почути коментар щодо безглуздого ямкового ремонту, який провели за температури повітря близько 0. Хто і яким чином буде покараний за розтринькування міських грошей? Дякую.

В. Гройсман
Шановний Василь! У Вінниці є декілька підприємств, які займаються ремонтом доріг. Підприємство «Агропромшляхбудіндустрія» - одне з них, і воно дійсно проводить капремонт доріг за німецькою технологією. Звичайно, взимку такі роботи не проводяться. Як і плановий поточний (так званий ямковий) ремонт доріг. В холодну пору року здійснюються роботи по аварійному ремонту ям та вибоїн з допомогою холодного асфальту, який пристосований саме для роботи при низьких температурних режимах. І я абсолютно переконаний, що цей аварійний ремонт доріг, які в місті ще не ремонтувались капремонтом, потрібно робити – щоб машини не «губили» колеса на таких ділянках. Мінус такого ремонту в тому, що холодний асфальт дає не довготривалий ефект. Це як тимчасова пломба, яку обов’язково потрібно замінювати. Щодо цього відео – мова йде про працівників підприємства «Шляхбуд», яке за власні кошти придбало канадську суміш, і провело експеримент, додавши до неї холодний і традиційний гарячий асфальт. За інформацією департаменту комунального господарства та благоустрою, підприємство звернулось до департаменту за отриманням дозволу на проведення цих робіт. Ця ділянка по вул. Порика була обрана невипадково – шукали місце, де є глибокі вибоїни, щоб перевірити суміш в дії – чи буде вона триматись при таких погодних умовах та великій кількості вологи. Протягом певного часу ця ділянка буде повторно обстежена. Якщо «пломба» триматиметься – цілком можливо, що цей матеріал будуть використовувати і надалі в зимовий період для тимчасового пломбування. Дякую. P.S. За шість років у місті було проведено капремонт більше 700 тис. м2. Мені дуже хотілося б, аби всі дороги міста зазнали капітального ремонту. Але на це потрібні час та кошти.