Попереднє питання
Ірина Василівна
Шановний Володимире Борисовичу! Звертаються до Вас мешканці будинку 103А по вул.Пирогова. З 1.07.2013 р. нам відключили газ (будинок 240 квартир) у зв’язку з порушеннями вентиляційних шахт. 11.07.2013р частково включили газ по стояках 1-2 кімнатних квартир, так як там взагалі не було ніяких порушень, а стояки 3-х кімнатних квартир залишили відключеними.
Питання: чому квартири, в яких немає порушень повинні вже третю неділю бути без газу? Чому не застосовують дієвих заходів до тих квартир де порушення? Наприклад, опломбувати їм газлічильники і вести з ними розмову.
Наш будинок функціонує 17 років. Були перевірки газового господарства. Чому це питання постало тільки тепер? І чому газове господарство порушило “Договір про надання послуг з газопостачання” зі споживачами у яких немає порушень?
З 15.07.2013 по 30.07.2013 у нашому будинку відключать ще й гаряче водопостачання. Як бути сім’ям з малими дітьми, хворими і літніми людьми?
Шановний Володимире Борисовичу, мешканці будинку, у яких неправомірно відключили газ просять Вашої допомоги. Розраховуємо на Ваше розуміння і дякуємо.
В. Гройсман
Шановна Ірино Василівно! За наданою мені інформацією, в житловому будинку №103а по вулиці Пирогова при проведені планово-профілактичного обстеження були виявлені порушення в роботі димових і вентиляційних каналів. До усунення недоліків, відповідно до Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 09.05.1999 р. із змінами, постачання природнього газу на Ваш житловий будинок було припинено та буде відновлено після усунення виявлених порушень. Прошу Вас із розумінням віднестися до дій ПАТ «Вінницягаз», адже від цього залежить як Ваша безпека, так і безпека Ваших рідних та сусідів. P.S. До речі, газопостачання частини стояків Вашого будинку вже відновлено.