Анатолій
Доброго дня, Пане Мер. Скажіть будь-ласка чи зміниться ситуація у найближчому часі стосовно процедури реєстрації майна. Сьогодні мені сказали, що я буду в черзі десь там за №320. В день приймає реєстратор 15 осіб. Кожного дня відмічатись. Даруйте за вислів але це повна маячня. Що конкретно і коли зробить влада? Дякую за відповідь.

В. Гройсман
Шановний Анатолію, як на мене – те, що відбувається в роботі реєстраційної служби від самого початку її створення, це неподобство, яке виникло внаслідок некомпетентності попереднього керівництва служби як обласного, так і міського рівня. До зміни керівництва штатна чисельність міського відділу складала 4 особи, а по факту людей приймало лише 2 працівника (хоча у сусідньому Хмельницькому кількість працівників служби в кілька разів більша). Таким чином, новий керівник відділу отримав у спадок 945 прийнятих та незареєстрованих документів з простроченим терміном виконання, 15 неопрацьованих звернень фізичних та юридичних осіб, 97 звернень судових органів та 138 звернень правоохоронних органів та податкової служби. Окрім того, близько 6 тисяч справ є невпорядкованими та потребують додаткового опрацювання. На превеликий жаль, нам ця структура не підпорядковуються. Але всі питання по налагодженню роботи служби, по яких нове керівництво міського відділу до нас звертається, ми допомагаємо вирішувати (забезпечення реєстраторів комп’ютерами, виділення додаткового консультанта, приміщення під архів документів). Зараз у відділі працює вже 6 реєстраторів, вирішується питання про призначення ще одного. У вівторок я проводив нараду, на якій було визначено 10-денний термін, щоб служба увійшла в штатний режим роботи. Дякую.