Попереднє питання
Кароліна
Доброго вечора, хоча який він може бути добрим! Уже 4 день поспіль відбуваються перебої з постачанням електроенергії, а саме: напруга скакала від 150-180В, вимикалось світло на тривалий час, що і зараз продовжується. Додзвонитись на гарячу лінію 1560 з мобільного телефону не вдалося (неправильно набраний номер), а стаціонарного поблизу не має, і що робити в таких ситуаціях, коли опалювальний котел не працює, а на дворі морозна ніч; підготуватись до занять немає можливості, адже комп’ютер від свічки не працює? Хіба гаряча лінія не повинна бути мобільною і доступною? Надіюсь на ваші служби, які посприяють ремонту лінії електропостачання!! Таке враження, що життя на Старому місті прирівнюється до життя в «забитому» селі, ні проводового інтернету, ні нормального електропостачання.
В. Гройсман
Шановна Кароліно, за наданою мені інформацією, відключення електричної енергії 02.12.2013 та 04.12.2013 року по І-му провулку Новоселівському мали аварійний характер (через пошкодження на мережі електропостачання 10 кВ). Ліквідація даної аварійної ситуації потребувала повного знеструмлення підстанції ТП-367 і, як наслідок, житлових будинків. За повідомленням Вінницьких міських електричних мереж, на даний час електропостачання вулиці повністю відновлено та здійснюється стабільно. Відносно можливості додзвонитися у відділ оперативного реагування \"Цілодобова варта\" з мобільного телефону – у Вас є можливість це зробити, зателефонувавши за номерами 65-15-60, 60-15-60. Дякую за сигнал.